Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، شجاعان در نشست شورای زکات استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد رتبه سوم پرداخت زکات در کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۲ میلیارد تومان زکات در استان یزد جمع آوری شده که در مسیر رفع نیاز محرومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۵ میلیارد تومان برای معیشت نیازمندان صرف شده و ۵ میلیارد تومان هم در حوزه مسکن نیازمندان هزینه شده است.

شجاعان عنوان کرد: مقادیرباقی مانده نیز در زمینه جهیزیه، درمان و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان استفاده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، بیان کرد: برجسته سازی مسئله پرداخت زکات و هزینه زکات جمع آوری شده در هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه از دیگر مصوبات این نشست بود.

شجاعان، اظهار داشت: مردم می‌توانند با مراجعه با پایگاه اینترنتی emdad.ir و سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ زکات خود را پرداخت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان در این نشست با تاکید بر اینکه مصرف زکات با اشاره به آیات قرآن باید در ارتباط با فقراء باشد افزود: کار‌های عمرانی در مرحله بعد قرار می‌گیرد.

آیت الله ناصری افزود: روحانیون مباحث مرتبط با زکات را بازگو کنند و مردم را تشویق به پرداخت زکات کنند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات واجب کمیته امداد امام خمینی میلیارد تومان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌محمدرضا اسماعیل چگنی با اشاره به جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول گفت: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سال‌های گذشته و براساس موازین شرعی در امور معیشتی و تأمین داروی بیماران نیازمند سرطانی هزینه خواهد شد.

وی از سخاوت کریمانه شهروندان دزفول قدردانی کرد و افزود: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیرحضوری و پرداخت آنلاین در نظر گرفته شده بود.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) تنها بیمارستان رایگان و بدون صندوق در کشور است که به صورت تخصصی به درمان بیماران سرطانی می‌پردازد.

این بیمارستان وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیش از ۱۲هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از سراسر ایران به ویژه شهر‌های شمالی خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان را تحت پوشش خدمات حمایتی و درمانی رایگان خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در استان
  • جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی