Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:02:07 GMT

تولید رم ۱۸ گیگابایتی برای تلفن‌های همراه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۵۱۰

تولید رم ۱۸ گیگابایتی برای تلفن‌های همراه

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، شرکت اس کی هاینیکس قصد دارد این دی رم‌ها را برای استفاده در گوشی‌های بازی راگ ۵ شرکت ایسوس عرضه کند.

این شرکت کره‌ای مدعی است دی رم‌های یادشده با حداکثر سرعت ۶۴۰۰ مگابیت بر ثانیه کار می‌کنند و لذا ۲۰ درصد سریع‌تر از دی رم‌های فعلی موجود در بازار هستند که سرعت آنها ۵۵۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دی رم‌ها تا بدان حد سریع هستند که انتقال ده فایل ۵ گیگابایتی حاوی فیلم‌های فوق دقیق را تنها در عرض یک ثانیه ممکن می‌کنند. نصب دی رم‌های یادشده بر روی گوشی‌های هوشمند استفاده از آنها برای بازی، عکس برداری و اجرای برنامه‌ها و ابزار هوش مصنوعی را نیز تسهیل می‌کند.

بر اساس بررسی‌های مؤسسه تحقیقاتی امیدا انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۰ درصد از بازار دی رم جهان در کنترل این نوع رم‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام /

https://www.zdnet.com/article/sk-hynix-supplies-۱۸gb-mobile-dram-to-asus/

منبع: فارس

کلیدواژه: علم تولید تلفن های همراه شرکت تجاری سخت افزار دی رم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم

به گزارش صدای ایران،خبرگزاری تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • اگر سریع و تیزبین هستید، 8 تفاوت را برایمان پیدا کنید!
  • ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد