Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، این دیدار که به میزبانی تیم علمدار بندرعباس در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد، با برتری تیم میزبان درنیمه نخست همراه بود. 
 علمدار عملکرد بهتری نسبت به میهمان خود مرزداران تفتان از سیستان وبلوچستان داشتند و این عملکرد در نهایت در دقیقه ۲۶ با یک کار تیمی خوب به گل اول بدل شد که زننده گل امیر محمد زحمتکش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شروع نیمه دوم بر خلاف انتطاری که وجود داشت، با نمایش تهاجمی تر تیم علمدار شروع شد.و امیر محمد زحمتکش با تیز هوشی خود موفق شد گل دوم را بزند.
سپس محمد سعید بحری با یک ضربه کامل در داخل محوطه جریمه به گل سوم رسید تا علمدار در شهرخود با یک پیروزی شیرین سربلند باشد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای دشمن برابر با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران کرمانی گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش ، یادگار پیام تاریخی حضرت امام در سال ۵۸ است که علی رغم همه توطئه‌های احزاب مبنی بر منحل کردن ارتش ، با بصیرت ،  پیام تاریخی مبنی بر موجودیت ارتش را صادر کرد .
امیر غلامعلیان افزود:  در همان سال ارتش با سازماندهی یگان‌های رزمی خود ، از تجزیه کشور جلوگیری کرد.
وی افزود امام راحل سه عامل اراده خداوند، خواست مردم برای تحقق نظام و پیوستن ارتش به بدنه نظام را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر می‌دانست و در دوران دفاع مقدس نیز ارتش با طرح‌ریزی سازماندهی و برنامه‌ریزی ده‌ها عملیات نقش بی‌نظیری در پیشبرد جنگ داشت و با ضربات سنگینی که بر پیکره ارتش بعثی وارد کرد اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به تصرف ارتش عراق در بیاید.
وی همچنین در ادامه گفت : ارتش از شرایط تحریم به عنوان فرصت استفاده کرد و با اتکا به نسل جوان شروع به ساخت سلاح و تجهیزات کرد و پس از جنگ نیز بازسازی ارتش شکل گرفت.
امیر غلامعلیان با تاکید بر استقرار نیروهای ارتش در مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی و ایجاد امنیت پایدار ، مرزها را برای دشمن ناامن کرد.
وی همچنین گفت: اگر امروز دشمن ذره‌ای احساس کند ما در دفع تهدید ناتوانیم هیچ تعارفی با ما ندارد اما توان بازدارندگی نیروهای مسلح در حدی است که کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ به محدوده سرزمینی ما پیدا نمی‌کند و اگر مرتکب خطایی شود با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح روبرو می‌شود.

دیگر خبرها

  • خطای دشمن برابر با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان
  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم