Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین العابدین نیک مرام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده افزود: هموطنانی که قصد مسافرت به شهرستان آباده دارند باید بدانند که هیچ جایگاهی برای اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی پیش بینی نشده است و از پذیرایی آنها معذور هستیم.

فرماندار آباده با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: از ۲۵ اسفندماه ۹۹ ورود مسافران نوروزی به شهرستان آباده ممنوع است و برگه تردد تنها در صورت موارد پزشکی صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک مرام  همچنین گفت:‌محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرستان آباده برقرار است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از سه هزار نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند و از این تعداد ۱۲۰نفر فوت کرده اند، افزود: آباده هم اکنون در وضعیت زرد به سر می برد و این وضعیت ناپایدار و شکننده است و با کوچکترین بی احتیاجی مجددا به وضعیت نامناسب نارنجی و قرمز باز خواهیم گشت.

فرماندار آباده با بیان اینکه طرح واکسیناسیون در استان فارس آغاز شده و یکی از شهرستان های دریافت کننده واکسن، آباده است افزود: در تامین وسایل بهداشتی در شهرستان مشکلی نداریم و همچنین از امروز دستگاه دوم اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی(ره) راه اندازی شد.

وی همچنین برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی را در سطح شهرستان آباده از ۲۵اسفند ممنوع اعلام کرد.

فرماندار آباده با بیان اینکه ورود به آرامستان های شهرستان آباده از ۲۵ اسفند ممنوع است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول و نکات بهداشتی به ویژه حضور نیافتن در اجتماعات و مکان‌های شلوغ، شهروندان برای حفظ جان خود و دیگران از ایجاد تجمع‌های چهارشنبه‌ سوری در شهرستان آباده خودداری کنند.

در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده گفت: در اسفندماه ۹۸ حدود ۳۳ بستری مرتبط با کرونا در بیمارستان آباده داشتیم که این روند به همین شکل ادامه یافت طوری که در آبان ماه ۹۹ به اوج خود رسید.

 دکتر کامران مهدوی افزود: تا این لحظه آمار ها نشان می دهد که از کل مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان آباده ۵۲درصد مرد و ۴۸ درصد زن و بیش از ۵۸درصد آنان در سنین ۳۰ تا ۵۹ سال هستند.

در  این جلسه که هجدهم اسفند برگزار شد از خیر حوزه سلامت؛ حسین امیدوار به دلیل همراهی با ستاد مدیریت بحران در مقابله با ویروس کرونا قدردانی شد.

آباده از شهرستان های شمالی فارس است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز آباده فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز آباده ویروس کرونا شیراز آباده فارس اخبار کنکور فرماندار آباده شهرستان آباده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی فروردین ماه امسال خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاجی رسول سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال 86 هزار و 366 مسافر در استان در قالب 13 هزار و 320 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند. 

وی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابه‌جایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 442 راننده در بخش مسافر استان فعال هستند، تصریح کرد: 310 دستگاه سواری کرایه، 208 دستگاه مینی‌بوس و 290 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا 16 پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند. 

وی تأکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند. سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفردر استان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات