Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: افرادی که از خانواده دوچرخه سواری بوده اند را رد صلاحیت کرده‌اند و در این شرایط من همه دیگر علاقه ای به اعتراض ندارم.

مجید مجیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی رد صلاحیت مدیریتی خود از انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: در نامه ای که ۱۷ اسفند برایم ارسال شد، مطلع شدم کمیته تطبیق صلاحیت ها، صلاحیت مدیریتی من را برای نامزدی در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که به همراه من،  پنج کاندیدای دیگر از اهالی دوچرخه سواری نیز به این سرنوشت دچار شده‌اند. واقعا جای تعجب دارد ما که از خانواده دوچرخه سواری هستیم رد صلاحیت می‌شویم و افراد بدون تخصص تایید می شوند.

او ادامه داد: با توجه به سوابق ورزشی ام در دوچرخه سواری از ورزشکاری و مدیرعاملی باشگاه و سرپرستی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان گرفته تا سرپرستی نایب رییسی فدراسیون و مدیرعاملی یک شرکت خصوصی در ده سال اخیر، سوالم از وزارت ورزش و رییس کمیته تطبیق صلاحیت‌ها این است که چطور می شود رییس هیات ووشو یک استان و رییس اسبق فدراسیون ورزش‌های رزمی و دو مدیرکل اداره ورزش و جوانان تایید شده‌اند اما چگونه تشخیص دادید من و دیگر کاندیداها کم توان و کم سابقه تر از این افراد هستیم؟

مجید زاده با اشاره به وضعیت دوچرخه سواری گفت: فدراسیونی که مانند یک کشتی در حال غرق شدن است و بدهی میلیاردی دارد را می‌توان به فردی که  تا امروز دوچرخه را از نزدیک لمس نکرده و خود نیز حقوق بگیر آن دستگاه است، سپرد؟ واقعا چرا نظارت قاطعانه بر امورات جاری و عملکرد فدراسیونها وجود ندارد تا یک مدیر جوابگوی سوء مدیریت خود باشد. سوء مدیریتی که حتی  کمیته ملی المپیک هم آن را تشخیص داده بود. نکته مهم این است که که فرد وقتی ماموریتش به اتمام می رسد بدون حتی کوچکترین خروجی مثبت، در یک جایگاه دیگر منصوب می شود. ورزش ایران با این شیوه مدیریت رو به زوال و نابودی خواهد رفت.

نایب رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری  در پاسخ به این پرسش که قصد اعتراض برای رد صلاحیت شدن را دارد یا خیر تصریح کرد: خیر، من حتی مشکل مدرک تحصیلی هم ندارم و مدرک تحصیلی من کارشناسی ارشد مدیریت است. با وجود اینکه تا چهارشنبه فرصت اعتراض دارم این کار را انجام نمی دهم چون افرادی که از خانواده دوچرخه سواری هستند را رد صلاحیت کردند و افراد بدون تخصص تایید شدند و در این شرایط من هم دیگر هیچ علاقه ای به اعتراض ندارم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی + فیلم

یک دوچرخه برقی در خیابانی در لندن متوقف شده بود که ناگهان باتری آن منفجر شد. قبل از حادثه افرادی که در نزدیکی آن بودند، محل را ترک کردند و کسی آسیب جانی ندید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • فیلم| لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی + فیلم