Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:25:44 GMT

رییس مجلس شورای اسلامی وارد کردستان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۶۸۱

رییس مجلس شورای اسلامی وارد کردستان شد

به گزارش ایرنا، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (سه شنبه ۱۹ اسفندماه) عازم استان کردستان شده، دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال رسمی بهمن مرادنیا استاندار کردستان و سایر مقامات استانی قرار گرفت.

عزیمت رییس مجلس به استان کردستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان کردستان، بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید میدانی نمایندگان مجمع استان کردستان و مسئولان اجرایی استان، رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

در این سفر ۲ روزه رییس مجلس به برخی از شهرهای استان کردستان همچون سقز، مریوان، بیجار، قروه و سنندج می‌رود و ضمن بازدید از این شهرستان‌ها در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های این استان قرار می‌گیرد.

قالیباف همچنین قرار است دیداری با فعالان فرهنگی و اجتماعی کردستان داشته باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در روز دوم سفر خود به استان کردستان در آخرین جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند و تا مسایل و مشکلات کردستان با حضور وی مورد بررسی قرار گیرد.

مردم این استان در مجلس شورای اسلامی دارای ۶ نماینده در پنج حوزه انتخابیه هستند که این حوزه ها شامل سنندج ، کامیاران و دیواندره با ۲ نماینده، مریوان و سروآباد با یک نماینده، سقز و بانه با یک نماینده، قروه و دهگلان با یک نماینده و بیجار با یک نماینده است.

براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مریوان کردستان محمد باقر قالیباف سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مریوان کردستان مجلس شورای اسلامی مریوان کردستان محمد باقر قالیباف سنندج اخبار کنکور رییس مجلس شورای اسلامی استان کردستان یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در رأس هیأتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل‌های باصفا آغاز شود.

دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آنها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

کد خبر 6081554

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد