Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند نتیجه گیری پرسپولیس در هفته های گذشته گفت: من معتقدم این تیم همچنان حداقل امکانات را دارد. پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط حمله مشکل دارد. من باز هم می گویم پرسپولیس با این وضعیت قطعا به مشکل می خورد.

کارشناس فوتبال ایران درباره جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی افزود: باید دید مهدی ترابی و شهریار مغانلو که به تازگی وارد جمع بازیکنان پرسپولیس شده اند چه تاثیری می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها در فصل جاری در تیم های خود موفق نبودند و دیپورت شدند. ریسک بالایی برای بازی کردن آنها وجود دارد. قطعا توانایی های فنی مهدی ترابی مثال زدنی است و اگر بتواند خودش را از لحاظ ذهنی به دوران بازی در همین تیم باز گرداند خواهد توانست به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود: من فکر می کنم پرسپولیس با کوچکترین مشکل روانی دچار بی نظمی فنی هم خواهد شد. کادر فنی پرسپولیس باید خیلی روی مسائل ذهنی بازیکنان کار کند. به اعتقاد من اگر پرسپولیس نتواند مباحث فنی و روحی بازیکنان خود را کنترل کند در آینده ای نزدیک با مشکل روبرو می شود. آنها نباید دچار تنش فکری شوند.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: فوتبال ایران در مسیر سختی به دلیل بیماری کرونا قرار دارد. باید انتظارات فنی خود را در شرایط فعلی پایین بیاوریم و واقعا به بازیکن و مربی حق بدهیم که نگران سلامتی خود باشند. فصل جاری لیگ برتر بار فنی ویژه ای به همراه ندارد اما همین که  فوتبال در دهان مردم  کشور همچنان می چرخد باید به نیکی از ان یاد کرد.

کد خبر 5164978

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال فراز کمالوند کشتی آزاد مهدی طارمی تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس کاراته علیرضا کریمی فدراسیون فوتبال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۹ فروردین در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کدام ستاره‌های بزرگ فوتبال دچار اختلالات روانی شدند؟
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • فکری بازی کنیم
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال