Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:26:21 GMT

دقت در تایید صلاحیت راهکار سلامت شورا‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۷۶۷

دقت در تایید صلاحیت راهکار سلامت شورا‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در نشست با اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌ها تائید صلاحیت کاندیدا‌ها و نظارت بر انتخابات را جدی بگیرند، گفت: در تائید صلاحیت‌ها دقت شود افراد دارای مسئله تائید نشوند تا موجب خسارت به کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه امانت مردم قرار است دست افرادی قرار بگیرد که سرنوشت شهر و روستا‌ها را رقم بزنند، افزود: همانند انتخاب اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای شورای شهر و روستا نیز باید اینگونه سلامت داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران فرصت حضور مردم در انتخابات را از نعمات انقلاب اسلامی و تائید مردم سالاری دینی در کشور برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از کشور‌های مدعی دموکراسی نیز این فرصت را فراهم نکردند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران در نشست با مجمع خیرین حضور حماسی انتخابات خرداد ۱۴۰۰ با بیان اینکه ثبت نام کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، گفت: ثبت نام از افراد متقاضی کاندیدا شدن در شمین دوره انتخابات شورا‌های روستا نیز از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته انجام می‌شود.

سعادتی با اشاره به اینکه پس از ثبت نام کاندیدا‌ها بررسی صلاحیت‌ها آغاز می‌شود، افزود: در این دوره انتخابات پرونده‌ها با دقت بررسی و مسائل حزبی و جناحی در تائید صلاحیت‌ها تاثیری نخواهد داشت، اما تائید افراد سالم، متعهد و متخصص اولویت هیات نظارت و مراجع استعلامات است.

او شورا‌ها را به عنوان پارلمان شهری و محلی دانست و تصریح کرد: ساختار شورا آسیب پذیر است و هیات نظارت با داشتن ابزار نظارتی، در تائید صلاحیت‌ها با دقت عمل خواهد کرد تا پارلمان‌های سالم در شهر و روستا‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها تائید صلاحیت کاندیدا ها شورای شهر نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات شورا تائید صلاحیت شهر و روستا صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه