Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، با صدور احکامی جداگانه از سوی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، ائمه جمعه بعنوان رؤسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این احکام که بر اساس ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط نماینده، ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، صادر شد، آمده است: اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم روشن شود، معلوم خواهد شد یکی از نوترین، شیرین‌ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه‌های تعامل اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و نصب العین قرر دادن رضایت حق تعالی و با توجه به رویکرد رسانه و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره در راستای احیاء دو فریضه مقدس و الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش چشمگیر نموده و گام‌های ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.

محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ابراز امیدواری کرد ائمه جمعه با فعال سازی دفاتر ستاد در شهرستان‌ها و برگزاری جلسات مستمر با مسئولین و تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر متناسب با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی حوزه سرزمینی خود، گام‌های موثری برای ترویج و گسترش این واجب الهی در سطح جامعه بردارند.

او افزود: بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر، امکان ایجاد و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شهر‌ها و بخش‌هایی که دارای امام جمعه هستند فراهم است و این افراد می‌توانند با درخواست از ستاد استان نسبت به فعال سازی ستاد در منطقه خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر معظلات اجتماعی نماینده ولی فقیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم

ایسنا/تهران مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

سید محمد حسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه