Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی روز سه‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این حجم پیاز در شبکه‌های فروش تعاون روستایی و روستابازارها به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار ریال برای مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

ایرج ناصری مقدم افزود: با توجه به کشت پیاز در استانهای جنوبی، به منظور جلوگیری از ضرر اقتصادی کشاورزان و نیز تامین نیاز مردم خراسان رضوی به این محصول شبکه تعاون روستایی استان با همکاری اتحادیه‌های شهرستانی اقدام به خرید توافقی پیاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین احتمال داد که میزان خرید پیاز و توزیع آن در خراسان رضوی تا حجم ۳۰۰ تن افزایش یابد. 

سالانه دو هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در خراسان رضوی زیر کشت پیاز می‌رود. ۴۰ تن محصول از هر هکتار مزرعه پیاز در این استان برداشت می‌شود. 

زمان کاشت بذر پیاز در خراسان رضوی بهار و موسم برداشت آن تابستان است لذا پیاز مورد مصرف شهروندان خراسانی در طول فصل زمستان از دیگر استانهای کشور تامین می‌شود. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد بازار محصولات پیاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد بازار محصولات وزارت جهاد کشاورزی مشهد بازار محصولات پیاز اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: درصورتی که اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان، فهرستی از تجار افغانستانی در استان را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه دهد، فرآیند دریافت پروانه کار و اقامت آنان تسهیل خواهد شد.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متولی صدور پروانه کار اتباع در استان است، لذا کتمان اطلاعات از سوی برخی از متقاضیان تمدید پروانه کار و ارائه فاکتور‌های غیر قابل استناد از شرکت‌های بازرگانی بدون نام و نشان، مانع صدور مجوز پروانه کار برای آنان می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که پروانه کار تمدید نشود، اقامت اتباع در استان غیرقانونی است، برای تمدید پروانه کار تجار، به اسناد و مدارک کافی دال بر تجارت آنان در ایران نیاز است

بابایی بیان کرد: از سوی دیگر رعایت اصل شفافیت و صداقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با ارائه فاکتور‌های غیر قابل قبول امکان تمدید پروانه اقامت نیست.

او تصریح کرد: تجار افغانستانی که تمایل به فعالیت اقتصادی در ایران دارند، می‌توانند در سال اول فعالیت با معرفی اتاق مشترک ایران و افغانستان، پروانه کار دریافت کنند و برای تمدید آن باید مدارک و اسناد مورد نیاز مطابق با قانون را ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد