Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:08:17 GMT

مرگ ۳ نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۹۶۱

مرگ ۳ نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جعفری رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: انتشار گاز مونواکسید کربن از بخاری سبب مرگ۳ از اهالی روستای اوتابلاغ از توابع شهرستان زنجان شده است.

او  افزود: طبق بررسی های  انجام شده توسط کارشناسان علت این حادثه نشت گاز از لوله بخاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 جعفری بابیان اینکه فوتی های این حادثه یک پسربچه ۸ ساله، آقای ۷۰ ساله و خانم ۳۵ ساله بوده اند، گفت: این افراد در منزل دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شده و قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند که اجساد تحویل عوامل انتظامی شد.

او ادامه داد: سردرد، تهوع، استفراغ، تاری دید و در برخی موارد کاهش سطح هوشیاری از علائم گازگرفتگی است که  در صورت عدم انجام اقدامات به موقع کما و مرگ را در پی دارد.

رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت‌های پزشکی استان زنجان  به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از وقایع ناگوار همواره مسیر دودکش را بررسی کنید، از ایجاد پیچ و خم‌های زیاد در نصب دودکش پرهیز کنید، سرد بودن لوله بخاری نشانه کارکرد ناصحیح بخاری است، شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح است، دودکش باید به شکل H باشد.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازگرفتگی مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند