Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قایدی پس از قهر ۱۴ روزه با تمرینات استقلال، در آستانه تمدید تا سال ۱۴۰۴ با آبی‌هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قایدی که طی هفته‌های اخیر یکی از خبرسازترین بازیکنان تیم استقلال لقب گرفته، پس از برکناری محمود فکری و حضور مجدد فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها شرایط فنی بهتری پیدا کرده اما مسائل قراردادی او هم‌چنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره جوان تیم استقلال که در لیگ نوزدهم خوش درخشیده بود، با پایان فصل پیشین و بنا به توافق با احمد سعادت‌مند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا کرد تا دریافتی‌اش به حد نصاب بالاتری رسیده باشد.

وی تا پیش از این تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه استقلال قرارداد داشت، توافق‌نامه جدیدش را بدون افزایش مدت قرارداد و تنها با افزایش مبلغ آن به امضا رساند تا اتفاق جدیدی در مسائل حقوقی پیش بیاید. گفته می‌شود که قرارداد قبلی فسخ یا اقاله نشده و قرارداد جدید هم شکل متمم قرارداد پیشین را به خود ندارد.

مشکلات مالی و قراردادی ستاره آبی‌ها باعث شد تا وی حدود ۱۴ روز و ۱۱ جلسه تمرینی از حضور در جمع استقلالی‌ها خودداری کند که بالاخره این قهر مهدی قایدی تمام شد اما مصاحبه‌اش پس از پیروزی تیم استقلال مقابل فولاد نشان داد که هنوز مسئله قراردادی وی ختم به خیر نشده.

مهدی قایدی که پیش از این سالی ۸۰۰ میلیون با استقلال قرارداد داشت و به‌یک‌باره رقم قرارداد سایر بازیکنان با باشگاه تغییر کرد، درخواست افزایش رقم قرارداد و کاهش مبلغ فسخ آن‌را داشته تا در صورت پیشنهاد خارجی، راحت‌تر از باشگاه جدا شود.

اکنون شنیده می‌شود که هیأت‌مدیره باشگاه استقلال برای نشان دادن حسن نیت خود به باشوی آبی‌ها، قرار است مبلغ قرارداد وی را با افزایش ۲ ساله به ۱.۵ میلیارد تومان تغییر دهد. این تغییر دو برابری مبلغ قرارداد در شرایطی به مهدی قایدی ارائه شده که اگر به توافق طرفین برسد، شماره ۱۰ آبی‌ها تا سال ۱۴۰۴ تحت قرارداد با استقلال خواهد بود.

هم‌چنین گفته می‌شود که اسپانسر رسمی و کارگزار باشگاه استقلال نیز برای حفظ ستاره آبی‌ها تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جدا از تعهدات باشگاه به مهدی قایدی پرداخت خواهند کرد تا او قید خروج از استقلال را بزند. اتفاقی که ممکن است صدای دیگر بازیکنان را هم در بیاورد و باعث بروز انشقاق و تکدر خاطر ستاره‌های دیگر آبی‌ها شود.

فعلاً باشگاه استقلال موضع رسمی خود را در قبال این مسئله نشان نداده و مذاکراتش با مهدی قایدی را رسانه‌ای نمی‌کند. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت ستاره آبی‌ها پس از قهر دو هفته‌ای‌اش چه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال مهدی قایدی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد