Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:28:48 GMT

ناجی عقاب طلایی در نهاوند تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۰۳۴

ناجی عقاب طلایی در نهاوند تجلیل شد

مدیرکل حفاطت محیط زیست استان همدان از دهیار روستای گنبد کبود نهاوند به خاطر نجات یک بهله عقاب طلایی از دست شکارچیان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بعد از ظهر امروز از دهیار روستای گنبد کبود که چند روز گذشته یک بهله عقاب طلایی را تیمار و سپس رهاسازی کرده بود در محل اداره محیط زیست  قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در این زمینه اظهار کرد: چند وقت پیش یکی از شکارچیان به صورت غیر مجاز اقدام به شکار در مزارع این روستا کرده بود که بر اساس آن یک بهله عقاب طلایی توسط آنان به دام افتاده بود.

مهرداد سلگی افزود: پس از مطلع شدن کارشناسان محیط زیست  و حضور آنان در محل، دهیار ابتدا به صورت مسالمت‌آمیز سعی در بازپس‌گیری عقاب شد که پس از مقاومت شکارچیان، با تهدید پرنده را از آنان گرفت.

وی با بیان اینکه این عقاب دچار آسیب شده بود که چند روز توسط این دهیار تیمار و پس از بهبودی در طبیعت رهاسازی شد افزود: به منظور قدردانی از کار این همیار طبیعت از ایشان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عقاب طلایی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان