Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:55:12 GMT

استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان سه زنجانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۰۳۹

استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان سه زنجانی را گرفت

جواد مرادی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: موضوع وقوع این حادثه ساعت ۱۳:۲۹ بعدازظهر دوشنبه /۱۸ اسفند ماه جاری/ به اورژانس زنجان اطلاع داده شد و بلافاصله یک عوامل اورژانس با یک دستگاه آمبولانس مستقر در پایگاه ارمغانخانه، عازم محل شدند.  

وی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه یک پسربچه ۸ ساله، یک مرد ۸۰ ساله و یک زن ۳۵ ساله به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده و قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان اینکه اجساد این سه نفر پس از معاینه و تایید مرگ، تحویل ماموران انتظامی حاضر در محل شد تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید، تصریح کرد: علت احتمالی این حادثه نشتی گاز از بخاری اعلام شده است.

وی اظهار داشت: لازم است عموم مردم هنگام استفاده از وسایل گاز سوز، اصول ایمنی را به دقت مراعات کرده و به اتصالات وسایل گازی ازجمله شیلنگ، لوله ها و دودکش ها، توجه جدی داشته باشند تا در دام این قاتل خاموش گرفتار نشوند.

به گزارش ایرنا، اواخر بهمن ماه امسال بر اثر حادثه گازگرفتگی در شهر ارمغانخانه از توابع شهرستان زنجان،  اعضای یک خانواده هفت نفره شامل ۲ نوزاد دختر، یک پسر ۵ ماهه، یک دختر ۵ ساله و سه زن ۲۲ ساله، ۳۲ ساله و ۴۲ ساله که بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شده بودند که پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به منظور ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) و آیت الله موسوی زنجان منتقل شده و از مرگ حتمی نجات یافتند.

گاز مونوکسیدکربن بدون بو، رنگ و بدون نشانه است و هیچ گونه علائم هشدار دهنده نداشته و به تدریج علایم مسمومیت ایجاد می شود که سردرد، تهوع، استفراغ، سرگیجه و اختلال تعادل از نشانه های اولیه آن است.

برچسب‌ها گازگرفتگی دی اکسید کربن خط حادثه زنجان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازگرفتگی دی اکسید کربن خط حادثه گازگرفتگی دی اکسید کربن خط حادثه زنجان گاز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی