Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ستاد حاتم سیفی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی در پادگان امام رضا (ع) مراغه افزود: دیوارکشی ضلع شمالی پادگان امام رضا (ع) به منظور مناسب‌سازی و زیباسازی منظر ورودی شهر و این پادگان با پنج میلیارد تومان اعتبار که از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تامین شده در حال اجراست و در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌های فرمانداری و مشارکت شرکت آب و فاضلاب، شبکه جمع‌آوری فاضلاب این پادگان با هشت میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست و تا ۲ ماه آینده به شبکه فاضلاب شهری مراغه متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پادگان امام رضا (ع) از بزرگترین پادگان‌های کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: در راستای توسعه فضای سبز این پادگان ۲۰ بوستان جدید برای احداث جانمایی شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می‌شود.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مراغه برای توسعه زیرساخت‌های این پادگان افزود: معاونت عمرانی فرمانداری و شهرداری در طول یک سال اخیر همکاری و تلاش‌های بسیاری برای این منظور داشته‌اند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در آیین درختکاری نیز ادامه داد: براساس رهنمودهای ایشان، توجه به توسعه فضای سبز باید مورد توجه همه نهادها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر میزان توجهی که در یک دهه اخیر به فضای سبز در سال‌های پیش از آن روی داده بود، اکنون شاهد تبدیل جنگل‌ها و فضاهای سبز به برج‌ها و ساختمان‌ها نبودیم.

به گزارش ایرنا در این آیین چندین اصله درخت به صورت نمادین در محوطه پادگان امام رضا (ع) غرس، و از تلاش‌ها و همکاری‌های شهرداری و معاونت عمرانی فرمانداری مراغه و نیز منابع طبیعی این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و پادگان این شهر همواره در رشد و بالندگی آن نقش اساسی داشته است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه اخبار کنکور پادگان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرام مروتی گفت: طرح بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح جمعا ۷۲ ایستگاه موجود در سطح شهر نوسازی و بهسازی خواهد شد.

شهردار مراغه با اشاره به اینکه ایستگاه‌های اتوبوس شهری بعنوان یکی از مولفه‌های حمل و نقل عمومی در سال‌های اخیر، تقریبا از بین رفته بودند؛ اضافه کرد: این ایستگاه‌ها نه تنها نمی‌توانستند سرویس مناسب ارائه نمایند، بلکه موجب آلایندگی بصری در سطح شهر شده بودند و با اجرای این طرح مجددا زیبایی بصری و استحکام آنها تامین خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • ببینید | مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت + فیلم
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه
  • اسرائیل بیمارستان دوستی غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرد
  • رژیم صهیونیستی بیمارستان دوستی غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرد