Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه به خطری که از سوی تعدادی از برج‌های ساختمانی نیمه‌کاره شهروندان کرمانشاهی را تهدید می‌کند اشاره کرد و اظهار داشت: اخیرا گزارش‌هایی از سوی معاونت عمرانی استانداری به دادسرای استان واصل شده که حاکی از خطرساز بودن برخی پروژه‌های ساختمانی نیمه‌کاره شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین خطر این پروژه‌های ساختمانی را جرثقیل‌های فرسوده و رها شده آن‌ها اعلام کرد و افزود: در برخی از پروژه‌های ساختمانی بخش خصوصی در سطح کلان شهر کرمانشاه که در سالیان اخیر غیرفعال بوده‌اند، تاور کرین‌هایی (جرثقیل‌های بلند) در داخل کارگاه‌های مذکور وجود دارد که به دلیل عدم فعالیت، فرسوده شده‌اند.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: باتوجه به فرسودگی و رهاشدگی این جرثقیل‌های برج‌ساز، احتمال سقوط آن‌ها و بروز خطرات جانی و مالی غیر قابل جبرانی برای عابرین و همسایگان وجود دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و در راستای صیانت از حقوق عمومی تاکید می‌شود که مدیران مناطق شهرداری کرمانشاه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به جمع‌آوری و برچیدن جرثقیل‌های مذکور اقدام کنند.

کرمی تاکید کرد: پس از انجام اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید نتیجه را به دادستانی کرمانشاه اعلام کنند.

وی در پایان، گفت: از آنجایی که طی سال‌های اخیر مواردی از حادثه‌ساز بودن چنین جرثقیل‌هایی مشاهده شده، بنابراین دستگاه‌های مذکور به منظور پیشگیری از هر حادثه احتمالی باید سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه رسانه بخش خصوصی غول های آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  • کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان