Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقرر شد واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، با هدایت و راهبرد اتحادیه‌های صنفی موز‌های وارداتی را در شبکه‌های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۵ هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت موز در سطح بازار و تاثیر قیمت این محصول بر قیمت و وضعیت سایر میوه‌ها، گفت: علت افزایش قیمت موز موانعی بود که در واردات موز ایجاد شده بود، اما با پیگیری‌های انجام شده سامانه ثبت سفارش، باز و واردات موز در ازای صادرات سیب امکان‌پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مقرر شد واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، با هدایت و راهبرد اتحادیه‌های صنفی موز‌های وارداتی را در شبکه‌های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۵ هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند. به عبارت دیگر واردکنندگان و سایر بخش‌های زنجیره باید سود مناسب را رعایت کنند تا محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

منبع: نبض بورس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی اتاق اصناف ایران میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد