Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدال آوران آسیایی سال گذشته و محمد بریمانلو جهت اعزام به مسابقات آسیایی قرقیزستان به اردوی تیم ملی جودو دعوت خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از صدور مجوز حضور تیم ملی جودوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا، امروز (دوشنبه) طی هماهنگی های انجام شده بین آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و مدیر سازمان تیم های ملی، با توجه به محدودیت زمان و نداشتن فرصت کافی برای برگزاری انتخابی تیم ملی و نداشتن فرصت برای ثبت نام تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمات نهایی جهت اعزام ملی پوشان به رقابت های آسیایی قرقیزستان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافقات نهایی بین رئیس فدراسیون جودو و مدیر سازمان تیم های ملی، به منظور جوانگرایی و پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان، مدال آوران مسابقات آسیایی جوانان سال گذشته به همراه محمد بریمانلو به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و در نهایت تکلیف نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی قرقیزستان در اردوهای تیم ملی با تشخیص کادر فنی مشخص خواهد شد.    به همین منظور، بلافاصله پس از پایان رقابت های سوپر لیگ جودو اردوی تیم ملی اعزامی به قرقیزستان تشکیل خواهد شد.   لازم به ذکر است، اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی و کادرفنی به زودی اعلام خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند