Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوز شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی این سازمان اقداماتی را در خصوص زیباسازی سطح شهر در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: هرساله در آستانه سال نو به منظور زیباسازی محیط بصری و ارتقاء سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و تلطیف روحیه  شهروندان المان‌هایی در سطح شهر به ویژه میادین نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  اعلام کرد: چندین المان نوروزی در میادین و برخی معابر اصلی و پرتردد جمله میدان آزادی، میدان بهاران، پیاده راه فردوسی، ساختمان شهرداری، میدان جهاد، میدان کوهنورد، میدان حجاب و نواحی منفصل شهری نصب خواهد شد.

شعبانی عنوان کرد: برپایی 5 سفره هفت سین در نقاط مختلف از جمله پیاده راه فردوسی، نصب 2 المان نوری سنندج 1400، نصب المان های موضوعی نوروز و نصب المان هایی با محوریت سنندج شهر خلاق موسیقی از جمله المان های آماده شده جهت نصب است.

وی ابراز امیدواری کرد: نصب المان های نوروزی بتواند با توجه به شرایط کرونایی و شیوع ویروس منحوس کرونا نوید بخش بهار طبیعت بوده و روحیه خوبی را در بین شهروندان ایجاد نماید.

انتهای پیام/2330/71

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان سیما سنندج نوروز رئیس سازمان سیما نصب المان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان

تین نیوز

مدیرکل راه آهن تهران گفت: باتوجه به عبور ناایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه آهن، علی کاظمی منش، مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به عبور نا ایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

در این عملیات، خاک برداری به میزان ۱۰۰ مترمکعب و نصب ۱۲ عدد باکس بتنی پیش ساخته، انجام و کارهای تکمیلی صورت گرفت و با برنامه ریزی به عمل آمده هیچ تداخلی در سیر قطارها ایجاد نشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن تسهیل و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان، خطر برخورد با قطار نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان