Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:53:38 GMT

کشف یک دستگاه فلزیاب در بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۲۴۶

کشف یک دستگاه فلزیاب در بجنورد

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ حسین‌اصغر قنبرزاده  گفت : با تعامل یگان حفاظت محیط‌زیست در حین گشت زنی در محدوده ارتفاعات روستای قره‌نوده شهرستان بجنورد افرادی مشکوک مشاهده شدند.

بیشتربخوانید

مرمت حمام قلعه خان در مانه و سملقان آغاز شد

او با بیان اینکه پس از انجام بررسی‌ها، یک دستگاه فلزیاب کشف و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد، افزود: این متهم ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرزاده افزود:  ساخت، خریدوفروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی است.

او گفت : با هرگونه تبلیغ، خریدوفروش و استفاده از این دستگاه که به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی خراسان شمالی کشف فلز یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه

منطقه خمبی و سرای شهرستان گرمه یکی از مناطق کوهستانی است که دارای دشت وسیعی (حدود ۱۰هکتار) از لاله‌های واژگون زرد رنگ است به طوری‌که این منطقه به عنوان ذخیره‌گاه ژنتیکی لاله واژگون معرفی شده است.

علاوه بر منطقه خمبی، قسمت‌های غربی کوه آلاداغ، منطقه جوزک، کوه پلنگ و بزداغی در مانه و سملقان، کوه بهار و سالوک در جاجرم، قسمت‌هایی از کوه اسدلی در بجنورد و کوه تکل قوز در نوار مرزی راز و جرگلان نیز محل رویشگاه این گل است.

زمان رویش گل‌های لاله واژگون اواسط فرودین ماه است که تا اواسط اردیبهشت ماه نیز در طبیعت وجود دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر