Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی ۱۲۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در روستای لشگرآباد خبر داد. خبرگزاری میزان - شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی ۱۲۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در روستای لشگرآباد خبر داد و عنوان کرد: ارزش اراضی آزادسازی شده بیش از ۱۲۷۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ خاطرنشان کرد: ۲۵۰ مورد دیوارکشی، ۴۰ مورد بنای در حال ساخت، ۴۵ مورد محوطه سازی و ۴۲ مورد استخر در این عملیات تخریب شد.   بیشتر بخوانید: قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز و آزاد سازی اراضی زراعی در رباط کریم وی با تاکید بر اینکه چهارباغ یکی از نقاط خوش آب و هوای استان البرز و نزدیک پایتخت است که هدف سوداگران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان البرز با احساس خطر در خصوص آینده شهر با تغییر کاربری‌های بی رویه در این خصوص ورود جدی داشته است تا جایی که اکنون روند تغییرکاربری‌ها در این حوزه قضایی کاهش داشته است.

انتهای پیام/ برچسب ها: آزادسازی اراضی دادستان چهارباغ تغییر کاربری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادسازی اراضی دادستان چهارباغ تغییر کاربری تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از قلع و قمع تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اراضی روستای اغشت و باغبانکلا شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی عنوان کرد: در اجرای عملیات آزادسازی این اراضی ۸۲ قطعه دیوارکشی به طول ۲۹ هزار و ۶۲۰ متر، ۱۴ مورد بنای ویلایی در حال ساخت، دو بنای تجاری غیرمجاز، ۲۵ مورد محوطه سازی، هشت آلاچیق و هفت استخر تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ارزش ریالی این اراضی را ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان ساوجبلاغ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6085046

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز