Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:38:02 GMT

احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س) در اراک

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۲۶۷

احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س) در اراک

شعبانی از احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س) شهر اراک به همت نمازگزاران و خیرین مسجد الزهرا(س) خبر داد.

«علی شعبانی» با اشاره به فعالیت های گسترده مسجد الزهرا(س) شهر اراک در بخش ها و برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی، کمک به نیازمندان و غیره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برنامه های این مسجد با محوریت امام جماعت و همکاری کانون فرهنگی هنری، هیئت امنا، پایگاه بسیج و خیرین و نمازگزاران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجدالزهرا(س) اراک با اشاره به احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س)، افزود:  اعضای کانون، نمازگزاران و خیرین مسجد الزهرا سلام الله علیها در این اقدام ارزشمند مشارکت کردند و با هدیه مبلغ 55 میلیون اولین گام را در راستای ساخت این اورژانس برداشتند.

 

وی با بیان اینکه تمام عملیات بتن ریزی ستونهای پایگاه پیش بیمارستانی اورژانس۱۱۵خیرسازالزهرا (س) به همت جمعی ازخیرین نیک اندیش مسجدالزهرا انجام شده است، ادامه داد: با پیگیری مجمع خیرین سلامت و مشارکت نمازگران مسجد الزهرا  پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا با متراژ  حدودا 140 متر در حال احداث است.

 

شعبانی اضافه کرد: مواد و مصالح ساختمانی و سایر اقلام مورد نیاز نیز از مشارکت های نمازگزاران مسجد الزهرا (س) بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) با اشاره به اینکه محل اورژانس در انتهای پارک الغدیر  نزدیک مسجده است، خاطر نشان کرد: پیش بینی اتمام بنا تا پایان فصل بهار انجام شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفتر مسجد تحویل داده و کمک های نقدی خود را به شماره حساب (۶۱۰۴۳۳۷۳۲۲۴۶۶۹۱۱) بانک ملت واریز کرده و برای آگاهی از چگونگی اهدای اقلام مورد نیاز نیز با شماره ۰۹۱۸۸۶۱۴۲۸۱ حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جماعت مسجد الزهرا(س) تماس بگیرند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد الزهرا س استان مرکزی کانون های مساجد فاطمه الزهرا س مسجد الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

یحیی صالح طبری در گفت وگو با خبرنگار مهر از انجام بیش از ۱۱۵ هزار مأموریت فوریت‌های پزشکی طی سال قبل در استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۸ درصدی داشت.

وی همچنین افزود: از مجموع مأموریت‌های یاد شده ۱۲۹ هزار و۴۶۷ مأموریت غیر تصادفی و ۲۹ هزار و ۶۳۱ مأموریت تصادفی بود و ۱۱۳ هزار و ۶۸۵ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس شهری و ۴۵ هزار و ۴۱۳ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای انجام شد.

رئیس اورژانس مازندران درادامه گفت: ۷۹۶ هزار و ۱۶۴ مجموع تماس‌های ورودی و خروجی تلفنی دراورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت شد و ۱۶ هزار و ۶۱ مورد در سامانه‌های مراکز پیام و ارتباطات اورژانس به عنوان تماس‌های مزاحمی ثبت شد.

وی در پایان از مأموریت‌های قلبی به عنوان بالاترین مأموریت‌های غیر تصادفی اورژانس یاد کرد وگفت: پس از آن مأموریت‌های تنفسی قرار دارد.

استان مازندران دارای ۳۸ پایگاه اورژانس شهری و ۶۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

کد خبر 6083394

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند