Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@12:41:09 GMT

مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۳۶۳

مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جعفری رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: انتشار گاز مونواکسید کربن از بخاری سبب مرگ۳ از اهالی روستای اوتابلاغ از توابع شهرستان زنجان شده است.
او  افزود: طبق بررسی های  انجام شده توسط کارشناسان علت این حادثه نشت گاز از لوله بخاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 جعفری بابیان اینکه فوتی های این حادثه یک پسربچه ۸ ساله، آقای ۷۰ ساله و خانم ۳۵ ساله بوده اند، گفت: این افراد در منزل دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شده و قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند که اجساد تحویل عوامل انتظامی شد.

او ادامه داد: سردرد، تهوع، استفراغ، تاری دید و در برخی موارد کاهش سطح هوشیاری از علائم گازگرفتگی است که  در صورت عدم انجام اقدامات به موقع کما و مرگ را در پی دارد.

رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت‌های پزشکی استان زنجان  به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از وقایع ناگوار همواره مسیر دودکش را بررسی کنید، از ایجاد پیچ و خم‌های زیاد در نصب دودکش پرهیز کنید، سرد بودن لوله بخاری نشانه کارکرد ناصحیح بخاری است، شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح است، دودکش باید به شکل H باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گازگرفتگی رئیس اورژانس استان زنجان جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان