Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع کنندگان اروپایی و آسیایی حق پخش فیلم سینمایی «مرا در رودخانه بشور» با بازی دابرت دنیرو را دریافت کردند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپوتر، فیلم مورد انتظار «مرا در رودخانه بشور» در ژانر اکشن و مهیج با بازی رابرت دنیرو، جان مالکوویچ و جک هاستون به وسیله توزیع کننده‌های اروپایی و آسیایی در بازار اورپایی فیلم برلین خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه سینمایی هایلند که حق فروش این فیلم سینمایی را عهده دار است، با کمپانی‌هایی مختلفی در کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، استرالیا، نیوزیلند و ژاپن به توافق رسیده است. توزیع کننده متعلق به کمپانی هایلند نیز تصمیم گرفته این فیلم سینمایی را در بهار سال ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی اکران کند. این کمپانی برای انتشار دیجیتالی این فیلم با پارامونت همکاری خواهد کرد.

آدام تیلور پارکر و کریس سیورستون نویسندگی این فیلم که توسط راندال امت، سازنده فیلم «نیمه شب در چمن‌زار» کارگردانی شده را انجام داده است. این فیلم داستان یک فرد معتاد به اُپیوئید را روایت می‌کند که در حال ترک کردن است. در حالی که دو پلیس به دنبال وی هستند او تلاش می‌کند از کسانی که مسئول مرگ نامزدش هستند انتقام بگیرد. فیملبرداری اصلی این اثر اخیرا در پورتوریکو به پایان رسیده و علاوه بر دنیرو، ویلا فیتزجرالد هم در آن نقش آفرینی میکند.

این فیلم بعد از «نیمه شب در چمن‌زار» با بازی بروس ویلیس که هنوز منتشر نشده، دومین تجربه کارگردانی راندال امت است. امت بیشتر برای تهیه کنندگی فیلم‌هایی مثل «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۹ و فیلم «اورست» در سال ۲۰۱۵ شناخته می‌شود.

بازار اروپایی فیلم برلین در نسخه‌ای کاملا آنلاین برگزار شده و روز جمعه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رابرت دنیرو فیلم های سینمایی هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید