Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: بدهی‌های باشکاه پرسپولیس از قبل مشخص بوده است و می‌شد زودتر تعیین تکلیف کرد تا هم خودشان و هم فدراسیون را تحت فشار قرار ندهند.

خبرگزاری میزان - جمشید نورشرق در ارتباط با برنامه فوتبال برتر، درباره بسته و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*مراجعه مدیران باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته به روز‌های آخر موکول شد، اما بعد از صحبت با ریاست فدراسیون فوتبال عزیزی خادم به این جمع‌بندی رسیدیم که بعد از گرفته شدن رضایت طلبکاران از سوی باشگاه پرسپولیس و تعیین تکلیف موضوع متنی برای تعهد‌نامه تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از امضای این تعهدنامه توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، تصمیم بر این گرفته شد که پنجره پرسپولیسی‌ها باز شود. پرسپولیسی‌ها تا ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۰ تضمین دادند که تعهدات‌شان را عملی کنند، در غیر این صورت طبق قوانین با آن‌ها برخورد خواهد شد.

*اگر قرار باشد هر باشگاهی که بدهی دارد، پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته شود باید فوتبال کشور را تعطیل کرد. برای همین ما به یک راه بینابین رسیدیم. عدد بدهی استقلال شاید قابل مقایسه با پرسپولیس نباشد و خیلی کمتر باشد، اما وجه تشابه مهم این است که این بدهی باید تعیین تکلیف شود.

*هر تیمی که بدهی قطعی داشته باشد اجازه ثبت قرارداد ندارد. در این صورت یا باید رضایت طلبکاران گرفته شود و یا برای پرداخت مدت‌دار تضمین داده شود. بسته شدن پنجره معیار عددی برای بدهی ندارد، ولی باید روشی داشته باشیم که شاهد تعطیل شدن فوتبال نباشیم.

*بخشی از داده‌های مطرح شده، صحیح نیست. اگر از این حاشیه‌ها بگذریم من چند بار گفتم ممنوع کردن ثبت قرارداد برای باشگاه‌های بدهکار مسئله جدیدی نیست، اما دوستان مدام مواضع خود را تکرار می‌کنند. پیروانی به باشگاه‌هایی مثل صبای قم و نفت تهران اشاره کرد، اما این باشگاه‌ها دیگر وجود خارجی ندارند. داماش گیلانیان نیز ابتدا به کارون اروند خرمشهر و بعد به خیبر خرم‌آباد واگذار شد که خیلی از بدهی‌ها نیز پرداخت شده است. وقتی مدیران مدام عوض می‌شوند مدیر جدید می‌گوید این بدهی‌ها مربوط به دوران من نیست. فدراسیون فوتبال مسئول پیش آمدن این قضایا نیست.

*زیبنده باشگاه پرسپولیس نیست که هنوز بدهی سال ۸۸ را تسویه نکرده است. شاید اگر به جای پیروانی با شکوری صحبت می‌کردید وی اطلاعات بهتری می‌داد، چون در این مدت بیشتر در جریان امور قرار گرفته است. شکوری با اشراف کامل اعتقاد داشت که فدراسیون کارش را انجام داده است.

*من یک سؤال دارم. چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس این کار (رسیدگی به بدهی‌های باشگاه) را به روز‌های آخر موکول کردند؟ بدهی‌ها از قبل مشخص بوده است و می‌شد زودتر تعیین تکلیف کرد تا هم خودشان و هم فدراسیون را تحت فشار قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: پیروانی: می‌توانستند شنبه پنجره پرسپولیس را باز کنند/ به ما بی‌احترامی کردند

انتهای پیام/

برچسب ها: جمشید نورشرق پرسپولیس استقلال لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس جمشید نورشرق پرسپولیس استقلال لیگ برتر باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!