Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:56:57 GMT

خبر تعطیلی مدارس هرمزگان از ۲۳ اسفندماه شایعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۱۲۴

خبر تعطیلی مدارس هرمزگان از ۲۳ اسفندماه شایعه است

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی از ۲۳ اسفندماه صحت ندارد.

ایرج بیت اللهی در گفت و گو ایسنا، افزود: با توجه به انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی از ۲۳ اسفندماه،خبرهای منتشر شده در این خصوص را تکذیب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از شهروندان، اولیا و دانش آموزان خواهشمندم هر گونه خبر در رابطه با تعطیلی مدارس را از طریق سایت  رسمی آموزش و پرورش استان هرمزگان یا رسانه های رسمی پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: شایعات در فضای مجازی بدون منبع صحت ندارد و خانواده ها به این شایعات توجهی نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان