Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:49:02 GMT

برگزاری پویش تقسیم شادی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۲۱۱

برگزاری پویش تقسیم شادی در استان قزوین

طرح جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی با عنوان پویش «تقسیم شادی» برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، در ایام پایانی سال و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند، طرح جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی با عنوان پویش «تقسیم شادی» در استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با مراجعه حضوری به واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس، حوزه های بسیج دانش آموزی و کانون های بسیج فرهنگیان استان قزوین کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند تا از این طریق لوازم التحریر، لباس، تبلت، بسته ارزاق، گوشی هوشمند خریداری شود و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

 

همچنین شماره کارت 6273817010054694 به نام سازمان بسیج  دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و شماره حساب 10517569382111 به نام سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برای جمع آوری کمک های نقدی در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است پویش «تقسیم شادی» توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان، اداره کل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان قزوین در حال برگزاری است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر قزوین دانش آموزان نیازمند کمک های نقدی استان قزوین تقسیم شادی دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز