Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال ارسال نامه ای از سوی ریاست اتاق و رایزنی های صورت گرفته برای حل مشکلات صادرات گوجه فرنگی تولید هرمزگان به روسیه، بلافاصله رسیدگی به این مهم در دستور کار دستگاه های مربوطه از جمله استانداری هرمزگان و صنعت و معدن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به دنبال پیگیری های ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس برای حل مشکل صادرات گوجه فرنگی کشاورزان استان به کشور روسیه و ارسال نامه به استانداری هرمزگان، اتاق ایران، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی، پیگیری ها برای حل این مشکل توسط دستگاه های اجرایی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با ارسال نامه ای به استانداری گیلان خواستار اختصاص ظرفیت 30 کامیون از ظرفیت انتقال 130 کامیون در مرز آستارا شده است.

سازمان صنعت و معدن با ارسال نامه ای به مدیرکل دفتر هماهنگی محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با توجه به فسادپذیری سریع گوجه فرنگی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان استان خواستار برطرف شدن این مشکل در کوتاه ترین زمان ممکنه شده است.

رایزنی برای بهبود وضعیت صادرات محصولات کشاورزی از سوی اتاق بازرگانی بندرعباس همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه هرمزگان صادرات گوجه فرنگی استانداری هرمزگان گوجه فرنگی ارسال نامه برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال