Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این سازمان در مطلب سه‌شنبه خود به نقل از حمید رضا ایزدی افزود: این کار با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه اقلام پر مصرف، کالاها و ارائه خدمات انجام می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس طی مدت مذکور نظارت بر غذاخوری‌ها، رستوران‌ها، انبارها، خشکشویی و قالیشویی و در بخش کالایی نظارت بر میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن، حبوبات، نان، لبنیات، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی، پوشاک، کیف و کفش، روغن موتور، مواد شوینده و لاستیک خودرو تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: همچنین رصد انبارها و مراکز نگهداری کالاها نیز در دستور کار گشت‌های نظارتی قرار گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.
ایزدی، در خصوص تامین بازار میوه ایام پایانی سال هم گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون روستایی استان، میوه به میزان کافی برای روزهای پایانی سال تامین و ذخیره سازی شده و از این بابت کمبود و نگرانی وجود ندارد.
او افزود: به منظور فراهم کردن زمینه دسترسی آسان شهروندان به میوه شب عید، مقرر شده که غرفه‌هایی را شهرداری و اداره تعاون روستایی به عرضه مستقیم میوه اختصاص دهند.
وی اظهار داشت: همچنین می‌کوشیم هماهنگی لازم برای بهره‌گیری از حداکثر توان ادارات ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ناظران افتخاری و تشکل‌های تولیدی و توزیعی انجام شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز اصناف شیراز ستاد تنظیم بازار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز اصناف وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز اصناف شیراز ستاد تنظیم بازار فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق

به گزارش قدس آنلاین، رضا کنگری در پاسخ به چرایی افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی در روزهای اخیر گفت: با توجه به تعطیلات عید توزیع برخی از کالاهای اساسی به درستی انجام نشد و همین موضوع منجر به افزایش برخی اقلام در بازار شده است.

وی افزود: در حال حاضر توزیع کالاهای اساسی مانند روال سابق انجام می‌شود و بازار به ثبات رسیده است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: در کالاهایی چون برنج و شکر  مشکلی وجود ندارد و عرضه آنها با قیمت مصوب است.

وی در ادامه گفت: وزارت جهادکشاورزی هر کیلو شکر را با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بنکداران می‌دهد. بنکداران نیز با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌دهند و آنها نیز موظفند با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۸ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسانند.

کنگری تصریح کرد: برنج هندی نیز با قیمت هر کیلو ۳۳ هزار تومان در اختیار بنکداران قرار می‌گیرد که باید با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به دست مصرف کننده نهایی برسد. برنج پاکستانی نیز با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به بنکداران تحویل داده می‌شود که در نهایت با قیمت ۳۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین افزود: نظارت بر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز بر اساس آمار تراکنش آنها است تا مشخص شود دقیقا با چه قیمتی اقلام به فروش می‌رسد. اگر چه بازرسان اتحادیه نیز نظارت‌های لازم را بر بازار دارند تا قیمت‌ها بالا نرود و همچنین با گرانفروشی نیز برخورد خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص حبوبات نیز گفت: قیمت حبوبات در بازار آزاد متفاوت شده است. وزارت جهادکشاورزی به آن ورود کرده و نظارت های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • ۱۴۱ واحد غیربهداشتی عرضه مواد خام دامی پلمب شد
  • ۱۴۱ واحد غیربهداشتی پلمب شد
  • فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار