Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تیراندازی می گوید اگر به فینال مسابقات جام جهانی هند برسند کسب سهمه از طریق رنکینگ خیلی زیاد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امیر محمد نکونام در خصوص حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جام جهانی هند گفت: یک سال و نیم است که مسابقات بین المللی نداشتیم. جام جهانی هند در شرایط شیوع کرونا اولین مسابقه پیش روی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته شرایط برای همه یکسان است و هیچ تیراندازی مسابقه جهانی نداشته است. مطمئنم همه کشورها مثل ما تمریناتشان را داشته اند ولی شرایط برای همه یکی است.

نکونام در خصوص کسب سهمیه المپیک در این مسابقات گفت: این آخرین مسابقه است که می توان کسب سهمیه المپیک را از طریق رنکینگ انجام داد امیدواریم بتوانیم این سهمیه را کسب کنیم.

نکونام در خصوص وضعیت رنکینگش گفت: من حدودا رنک ۶۰ جهان هستم. این مسابقات امتیازش ۱۰ برابر است. اگر بتوانیم به فینال برسیم و حتی مدال بگیریم، اینکه رنکینگمان بالا بیاید و بتوانیم سهمیه را بگیریم خیلی زیاد است.

وی در خصوص کمبود فشنگ در تمرینات تیم ملی گفت: یک تعداد محدود فشنگ در ایران بود که تنها به درد تمرین می خورد. فدراسیون آنها را تهیه کرد و در حال استفاده از آنها هستیم. البته این فشنگ ها تقریبا در حال تمام شدن هستند.

وی گفت: تنها راه تهیه فشنگ سفر به اردوهای خارجی است. کشورهایی که می توان راحت فشنگ خرید و با آن تمرین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی تيم ملي تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک