Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس با اشاره به کاهش ارزش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به دلیل تورم افسارگسیخته در کشور گفت: متاسفانه دولت مصوبات مجلس را اجرایی نمی‌کند، حداقل انتظار ما این است که دولت، مصوبه مجلس مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی را از فروردین اجرا کند. - اخبار اجتماعی -

سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مستمری  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اظهار کرد: قطعاً در مجلس شورای اسلامی برای افزایش دریافتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نگاه ویژه‌ای وجود داشت و افزایش بیش از 50 درصدی مستمری حاصل همین توجه نمایندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یکی از مباحث مهمی که دولت هم به آن در بودجه توجه کرده بود، بحث مددجویان است که متاسفانه آمار فقر مطلق به شکل فزاینده‌ای در سال‌های اخیر در کشور افزایش پیدا کرده و مستمری مددجویان تا اندازه زیادی ارزش خود را از دست داده است.

وی یکی از ابزارهای جبران تورم برای اقشار نیازمند را ارائه یارانه به خانواده‌های نیازمند دانست و با بیان اینکه در پرداخت یارانه‌ها باید تفاوتی بین فقرا و ثروتمندان وجود داشته باشد، افزود: متاسفانه می‌بینیم که دولت مصوبات مجلس را اجرایی نمی‌کند، حداقل انتظار ما این است که در بحث افزایش مستمری‌بگیران دولت مصوبه مجلس را از فروردین 1400 اجرا کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر بحث افزایش حقوق مستمری بگیران، باید موضوع توانمندسازی آنان نیز مدنظر باشد تا این خانواده‌ها در سختی قرار نگیرند.

افزایش 45 درصدی مراجعات به کمیته امداد در سال 99 / کدام مددجویان کمیته امداد مادام‌العمر خدمات دریافت می‌کنند؟افزایش سقف وام صندوق ولایت کمیته امداد / احداث مسکن برای ایتام در روستاهاجمع‌آوری 660 میلیارد تومان در غالب طرح عیدانه کمیته امداد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی کمیته امداد و بهزیستی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد