Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@16:52:37 GMT

پیگیری مشکلات کارگران ناجی پوشش زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۹۳۶

پیگیری مشکلات کارگران ناجی پوشش زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان این روزها زمزمه ادغام شرکت ناجی پوشش زاهدان با شرکت آسیا کرمان به گوش میرسد و کارگران زاهدانی نگران از وضعیت اشتغال خود هستند.

فداحسین مالکی در پیگیری موضوع  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شرکت ناجی پوشش
با توجه به اینکه سالهای متمادی در استان فعالیت داشته و در نوع خودش منحصر به فرد است و ظرفیت بالای اشتغال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه اخیرا بنیاد تعاون ناجا به دنبال ادغام شرکت ناجی پوشش با شرکت مشابه در کرمان بوده که به دنبال گلایه کارگران مخالفت خود را با این اقدام اعلام کردیم.

وی ادامه داد: تماس تلفنی با سردار درویش مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در این خصوص تاکید شد که این شرکت حتما باید در سیستان و بلوچستان بماند و حتی با توجه به ظرفیت های خوبی که این شرکت دارد نیروی کاری آن ارتقا یافته و حتی شرایط صادرات محصولات آن به کشورهای همسایه فراهم شود.

مالکی گفت: مقرر شد که هیئتی جهت بررسی موضوع به زاهدان اعزام و طی صحبت های انجام شده با استاندار سیستان و بلوچستان از انتقال این شرکت جلوگیری شود.

وی افزود: در همین خصوص نامه ای خطاب به فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح تنظیم و ارسال شده که انشاالله نتایج آن در اینده نزدیک به سمع و نظر مردم فهیم استان خواهد رسید.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ناجی پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • مصوبه مزد ۱۴۰۳ کارگران تغییر کرد؟
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت