Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@17:40:32 GMT

خودکشی پسر جوان تهرانی پس از قتل برادر کوچکش

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۰۰۹

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق در محل حضور پیدا کردند.

فرار پسر چاقو به دست پس از قتل برادر

پدر خانواده در تحقیقات به ماموران گفت: من در حیاط سرگرم آبیاری باغچه حیاط بودم و همسرم نیز حمام بود و 2 پسرم در خانه سرگرم دیدن تلویزیون بودند که ناگهان پسر بزرگم در حالیکه چاقو به دست داشت و دستانش خونین بود وارد حیاط شد و با صدای بلند خواست تا به کمک برادر کوچکش بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شوکه شدم، پسر 30 ساله ام در حیاط را باز کرد و از خانه خارج شد و من خودم را به سرعت به داخل خانه رساندم که دیدم پسرم مقابل تلویزیون روی زمین افتاده و دیگر نفس نمی کشد که به دنبال پسر بزرگم از خانه خارج شدم که اثری از او نبود و سپس با پلیس تماس گرفتم.

بردارکشی در منطقه مرزداران

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان هدف 4 ضربه چاقو از ناحیه سر، صورت و 2 کتف قرار گرفته و بررسی ها نشان از آن داشت که برادر بزرگ در یک اقدام غافلگیرانه به برادرش حمله کرده است.

تیم جنایی تهران در گام بعدی متوجه شد که قربانی جنایت صبح در حال دیدن تلویزیون بوده و عامل جنایت با این طرز فکر که برادرش قصد دارد او را به بیمارستان روانی ببرد و بستری کند دست به چاقو شده و از پشت به برادرش حمله کرده و با 4 ضربه چاقو دست به قتل زده است.

منصور که تعمیرکار لوازم برقی خانه است پس از قتل برادرش خودروی پرایدش را در خانه گذاشته و با پای پیاده فرار کرده است .

پدر منصور در تحقیقات گفت: 3 پسر دارم و پسرم دومم از سوی برادر بزرگش به قتل رسیده است.

وی افزود: پسرم مدتی به بیماری روحی و اختلال روانی مبتلا شده و تحت درمان بود. حتی چند بار هم در مرکز روانی بستری شد اما منصور همیشه تصور می کرد برادرش می خواهد او را بیمار روانی جا بزند و در مرکز روانی بستری کند اما این گونه نبود و این فقط خیالات منصور بود که در همین توهمات دست به قتل پسر دومم زده است.

خودکشی پس از قتل برادر

7 ماه از ماجرای برادرکشی در منطقه مرزداران تهران گذشت و کارآگاهان هیچ سرنخی از منصور به دست نیاوردند تا اینکه چندی قبل سناریوی یک خودکشی از روی پل عابرپیاده در غرب تهران به پلیس مخابره شد.

ماموران با حضور در محل خودکشی به تحقیق پرداختند اما پسر جوان هیچ مدرکی همراه نداشت و جسد او در لیست اجساد ناشناس قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بررسی لیست اجساد ناشناس ماموران با توجه به مشخصاتی که از قاتل فراری در اختیار داشتند در بررسی پرونده ها به پرونده خودکشی پسر جوان مشکوک شدند و در بررسی های دقیق تر احتمال دادند که پسر جوان همان قاتل فراری برادرش است.

بدین ترتیب تصویر جسد ناشناس پیش روی پدر خانواده قرار گرفت و جسد منصور هدف شناسایی قرار گرفت و مشخص شد منصور پس از قتل برادرش بخاطر عذاب وجدان دست به خودکشی زده است.

بنا بر این گزارش، با خودکشی پسر جوان در پرونده قتل برادرش، پرونده در شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران مختومه شد.

 رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پس از قتل برادر پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!

به گزارش همشهری آنلاین، عقربه‌ها ساعت ۹:۳۵ صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران ـ قم در حال رانندگی بودم که جسد مردی را در بیابان‌ها مشاهده کردم؛ برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۷۸ شمس‌آباد، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس جنایی دادسرای فشافویه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

تیم جنایی جسد مرد حدوداً ۵۲ ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین‌ گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و ۲ دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

۲ دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین‌ روزی که او را دیدند ۲۴ ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌ها حکایت از آن داشت، این ۲ خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ۲ دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

زن جوان ادامه داد: در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از ۲ مرد جوان که از گذشته با آنها دوست بودیم، کمک گرفتم. روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آنها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

متهم گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو ۲۰۶ من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم ۲ مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان دورود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آنها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده به دادسرای مربوط ارجاع داده شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846751 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز