Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:45:39 GMT

سازمان فوتسال کشور ۱۲ لیگ را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۳۳۳

سازمان فوتسال کشور ۱۲ لیگ را آغاز کرد

به گزارش ایرنا، آرش جابری روز چهارشنبه در نشست با مدیران باشگاه‌های فوتسال استان کرمان با بیان اینکه کرونا مانع برگزاری مسابقات ایت رشته نشد افزود: فوتسال بین ۵۵ ورزش تنها رشته ای است که بیشترین لیگ های خود را آغاز کرده است. 

وی تصریح کرد: با حمایت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و هم افزایی همه ارکان در شرایط خاص کرونایی لیگ فوتسال را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان لیگ فوتسال کشور با اشاره به برگزاری فینال لیگ برتر امید در روز جمعه، لیگ مناطق و امید دسته دوم، اجرا شده گفت: فقط لیگ مناطق بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان باقی مانده و مابقی با حمایت همه ارکان فوتسال و فوتبال انجام شده است. 

هیات فوتبال کرمان پیشگام در کشور 

جابری عنوان کرد: هیات فوتبال استان کرمان یکی از هیات های پیشگام در بخش فوتبال و فوتسال کشور محسوب می‌شود، دقت عمل، سرعت پاسخگویی و نظارت در فوتسال این استان ستودنی است.

جابری با اشاره به بررسی پرونده های تیم های لیگ یکی استان که جای قدردانی دارد گفت: کرمان در بخش بزرگسالان و رده های سنی جزو سه استان برتر کشور است و بیشترین تیم ها را در کنار خوزستان و مازندران دارد.

وی ادامه داد: عنوان بیشترین تیم‌های لیگ دسته یک و ۲ فوتسال کشور در اختیار استان کرمان است، تیم های کرمانی در بعد اخلاقی هیچ زمان مشکلی نداشتند و سنوات گذشته نیز چنین بودند.

وی بیان داشت: امیدواریم این استان به خاستگاه خود دست یابند و جای کرمان در لیگ برتر فوتسال کشور خالی است که چرایی آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

رییس سازمان لیگ فوتبال کشور افزود: در مقطعی تیم هایی از استان کرمان تا به مرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال راه یافتند اما به دلایلی صعود نکردند.

نقش هیات‌های فوتبال استانی در ورزش فوتسال

جابری با اشاره به نقش هیات‌های فوتبال استانی در ورزش فوتسال گفت: ۱۲ سال در هیات فوتبال و فدراسیون بودیم که هیات جانشین و نماینده تام الاختیار فدراسیون در هر استانی است و گاهی باشگاه‌ها از هیات‌ها توقعاتی دارند که در نقش آنان نیست.

وی تصریح کرد: هیات فوتبال سیاست گذار و نماینده تام الاختیار ما مجری برگزاری مسابقات است و تیم دار نیست.

جابری افزود: هیات فوتبال هیچ گاه در سیاست های داخلی باشگاه ها دخالت نمی‌کند و باید از شرح وظایف خود آگاهی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: گهرزمین در رده سنی پایه سرمایه گذاری کرده در بخش امید به جمع چهار تیم نهایی رسید و انتظار داریم مابقی باشگاه ها رده های سنی خود را جدی بگیرند که می‌طلبد شرکت های صنعتی کرمان به رده های سنی خود نیز توجه کافی داشته باشند.

رییس سازمان لیگ فوتسال کشور با اشاره به ضرورت پشتوانه سازی باوجود پهناوری و ظرفیت ها و توجه به فوتسال پایه گفت: باشگاه‌ها در بخش پایه و بانوان سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه سه تیم استان کرمان در لیگ دسته یک فوتسال نتایج خوبی کسب کردند و دیروز هرسه پیروز بودند و چهار تیم لیگ دسته دوم هم وضعیت مناسبی دارند میزبانی را هم با موافقت فدراسیون به استان تخصیص می دهیم.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال کرمان فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال کرمان لیگ برتر فوتسال فوتسال کرمان فدراسیون فوتبال ایران اخبار کنکور فوتسال کشور استان کرمان هیات فوتبال باشگاه ها لیگ برتر هیات ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • پیش‌بینی ترسناک هواشناسی؛ ال نینو رفت، حکومت «لانینا» آغاز شد؛ تابستان ۱۴۰۳ جهنمی می‌شود؟!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور