Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:18:13 GMT

آقا کریم، نماد پرسپولیس در دوره جدید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۴۹۷

در دو دهه اخیر کریم باقری سابقه 15 سال عضویت در تیم پرسپولیس را ثبت کرده است.

به گزارش ورزش سه، کریم باقری در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و در دوره دوم بازی برای سرخپوشان باوجود پیشنهادات متعدد از تیم های مختلف، در پرسپولیس ماند و پس از ۸ سال، زمانی که علی دایی تمایلی نسبت به حضور او نشان داد، از فوتبال خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما سه سال بعد کریم باقری به پرسپولیس بازگشت تا دستیار علی دایی شود. او یک سال در جمع سرخپوشان حضور داشت و پس از یک وقفه کوتاه این بار به عنوان دستیار ایرانی برانکو به نیمکت اضافه شد و حالا از سال ۱۳۹۴ تا هم‌اکنون مربی پرسپولیس بوده است.

 

حضور باقری در کنار چهار مربی مختلف سبب شده تا حتی نظر معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نیز به او جلب شود و بگوید که ما تلاش می‌کنیم تا یکی مثل کریم باقری را در کادرفنی خود داشته باشیم؛ کسی که باوجود تغییر سرمربی و مدیر، همچنان در تیم حضور دارد.

 

 

این که راز بقای بی حاشیه کریم باقری در تیمی نظیر پرسپولیس چه بوده، مسئله مهمی است که می‌توان به آن پرداخت. در این مدت او پیشنهاد مربیگری در تیم ملی و همچنین سرمربیگری در پرسپولیس با حضور دستیار خارجی را رد کرد تا نشان دهد به جایگاهی که دارد، قانع است و ترجیح می‌دهد و در همان جا بماند. اما فارغ از سوال بالا، می‌توان او را نماد پرسپولیس در دوره تازه این تیم قلمداد کرد؛ نمادی که شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشته باشند که مدیران و سرمربیان برای حفظ آن تلاش کنند.

 

در تمام این سال ها (از ابتدای دهه 1380) اگرچه چهره های محبوبی چون علی کریمی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و... پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و افرادی چون افشین قطبی، برانکو ایوانکوویچ و... روی نیمکت سرخپوشان به موفقیت رسیده‌اند اما هیچ کدام به اندازه باقری عضو تیم پرسپولیس نبوده‌اند و همین موضوع چهره ای ویژه از او ساخته است.

کریم باقری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس تهران کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت