Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@08:27:40 GMT

مبلغ سود سال 98 مشمولان سهام عدالت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۷۸۱

مبلغ سود سال 98 مشمولان سهام عدالت اعلام شد

خبرگزاری آریا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود سال ٩٨ سهام برخی از افراد که دارای سهام عدالت یک میلیون تومانی هستند، حدود 400 هزار تومان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، "محمدعلی دهقان دهنوی" به میزان پرداختی سود سال ٩٨ سهام عدالت اشاره کرد و افزود: دارندگان سهام 500 هزار تومانی، 200 هزار تومان و به دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر سود سهام ٥٠٠ هزار تومانی پرداخت می شود که رقم آن 400 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و قرار است این مبالغ تا پایان سال در وجه شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت شود.
دهقان دهنوی خاطرنشان کرد: اگر شرکت های سرمایه پذیر همکاری نکنند، ممکن است بخشی از واریز سود به سال ١٤٠٠ موکول شود.
به گزارش ایرنا، سود سال 95 سهام عدالت که به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، 150 هزار تومان بود در سال 1396 به حساب مشمولان این سهام واریز شد، این روند در سال‌های بعد با افزایش درصد سود ادامه‌دار بود و تاکنون تا سود سال 97 به حساب این افراد واریز شده است.
طبق آمار ارائه شده سود پرداختی سال 96 برای مشمولان سهام عدالت به مبلغ 175 هزار تومان و سود مالی سال 97 رقمی حدود 205 هزار تومان بود که به حساب بیش از 41 میلیون نفر واریز شده و این موضوع حاکی از افزایش بیش از 16 درصدی سود نسبت به سال 96 است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان سهام عدالت سود سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • این گروه از مشمولان از خدمت سربازی معاف شدند
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان