Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان اعلام کرد: پروانه مشاوران حفاظت فنی و ارائه دهندگان خدمات ایمنی بخش حقوقی به منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات به جامعه هدف تا پایان فروردین سال 1400 تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مریم الماسی با اعلام این خبر اظهارکرد: بنابر درخواست مرکز تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و با توجه به استمرار شرایط محدودیت ناشی از بیماری کرونا پروانه مشاوران حفاظت فنی و ارائه دهندگان خدمات ایمنی بخش حقوقی به منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات به جامعه هدف تا پایان فروردین سال 1400تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارائه آموزش های ایمنی به صورت مجازی به میزان 1708 نفر ساعت در بهمن ماه 1399 وی در خصوص لزوم ارائه آموزش های ایمنی به جامعه هدف گفت: با توجه محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در برگزاری کلاس های حضوری این آموزش ها به صورت مجازی توسط گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از راه اندازی سامانه آموزش جامع روابط کار و تحویل آن به گروه های تحقیقاتی،آموزش های ایمنی که مدتی بود به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و راه اندازی سامانه آموزشی جدید متوقف شده بود مجدد از سر گرفته شد.
الماسی افزود: در همین راستا در بهمن ماه سال 1399 این گروه توانست به میزان 1708 نفر ساعت آموزش ایمنی به کارفرمایان و کارگران متقاضی دوره های ایمنی ارائه کند.
سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان اعلام کرد: متقاضیان شرکت در دوره های ایمنی می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر با این گروه به شماره 36633423 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعلیمات حفاظت فنی استان اصفهان بهداشت کار حفاظت فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر داوودیان بعدازظهر دوشنبه در شورای منابع آب استان اظهار کرد: در مازندران نزدیک به ۱۱۰ هزار چاه کشاورزی داریم که از این تعداد حدود ۳۰ هزار حلقه چاه برق‌دار هستند و مابقی با موتور دیزلی بهره‌برداری می‌شوند.

وی افزود: کشاورزان برای برخورداری از سهمیه سوخت یا برق‌دار کردن این چاه‌ها باید پروانه بهره‌برداری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: از این ۱۱۰ هزار چاه کشاورزی در حال حاضر حدود ۲۰ هزار چاه به تمدید پروانه نیاز دارند. یعنی به دلیل انجام نشدن تمدید پروانه چاه‌های پروانه‌دار غیرمجاز محسوب می‌شوند.

داوودیان با تاکید بر این‌که ارائه سهمیه سوخت یا برق‌دار شدن چاه‌ها بدون تمدید پروانه برای کشاورزان میسر نیست، اظهار کرد: قانون تاکید کرده که برق‌دار کردن چاه‌ها یا ارائه سوخت صرفاً در صورت معتبر بودن پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود. بنابراین به همه کشاورزان توصیه می‌شود که تا پیش از زمان نیاز ضروری به بهره‌برداری از چاه‌ها نسبت به تمدید پروانه اقدام کنند.

کد خبر: کد خبر 6085563

دیگر خبرها

  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته