Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر دوست دارید جشن عروسی بسیار همه چیز تمام و خاطره‌انگیزی داشته باشید، باید مسئولیت جشن عروسی خودتان را به مؤسسات خدمات و تشریفات عروسی مناسبی بسپارید این مجموعه ها با در اختیار داشتن فضاهای مختلف مثل باغ تالار با توجه به سلیقه و معیارهای شما می‌توانند بسیار مناسب باشند.

چنانچه در شهر تهران زندگی می‌کنید و در پی فراوانی مؤسسات و شرکت‌های تشریفات مجالس زیادی که وجود دارد سردرگم هستید، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ نکته برای انتخاب یک باغ تالار یا تشریفات عروسی ایده آل در تهران

۱. مشخص کردن هدف و نیاز شما از تشریفات عروسی

اولین کاری که باید بکنید این است که بفهمید برای مراسم خود چه چیزی می‌خواهید. آیا سنت‌ها و رسوم خانوادگی و منطقه‌ای خاصی را در نظر دارید که رعایت کنید، یا به دنبال جشنی لاکچری و خاص هستید؟

۲. خدمات مجالس مجوزدار

یک مؤسسه تشریفات مجالس را انتخاب کنید که مجوز برگزاری مراسم عروسی و شماره ثبت را داشته باشد. باید در انتخاب خدمات مجالس عروسی مواظب باشید به تیپ افراد سودجو و بدون مجوز نخورید.

۳. با سابقه و محبوب باشد

هنگامی که برای انتخاب تشریفات عروسی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به دنبال خدمات مجالس مناسبی می‌گردید باید به این نکته مهم دقت کنید. تشریفات عروسی انتخابی شما باید تجربه و سابقه درخشانی در زمینه برگزاری مراسمات عروسی در باغ تالار داشته باشند.

۴. تست کردن غذا و میزبانی باغ تالار عروسی

وقتی که مسئولیت بزرگترین و مهمترین روز زندگی خودتان را به کسی دیگر می‌سپارید، مسلما تقاضای تست خدمات را مطرح می‌کنید. اگر تشریفات مجالس اجازه این کار را ندهد از کار خود مطمئن نیست و نباید به آنها اعتماد کنید. هنگام تست غذا و خوراکی‌ها، کیفیت امکانات صوتی و نورپردازی با نظافت رومیزی‌ها و صندلی‌ها را نیز چک کنید. از مجموعه انتخابی خود بخواهید تا در زمانی که یک مراسم عروسی دارد درمکان حضور یابید و از نوع پذیرایی، و خدمات آن اطمینان حاصل کنید. ضمنا تست غذا فراموش نشود.

۵. مکان برگزاری عروسی/ باغ عروسی و فضای باز

بعد از اطمینان از داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه خدمات مجالس، مهمترین قسمت ماجرا مکان برگزاری عروسی است. تشریفات عروسی مدنظر شما باید چندین باع عروسی را در فهرست خود داشته باشد.

خدمات مجالس باید با توجه به تاریخ برگزاری عروسی شما و بودجه‌ای که در اختیار دارید،  باغ عروسی مناسب با معیارها و شرایط اقتصادی‌تان را معرفی کنند.

۶. امکانات صوتی و گروه موسیقی

مراسمات عقد و عروسی جشن‌های شادی هستند که نیازمند گروه موسیقی حرفه‌ای و امکانات صوتی با کیفیت و مجهز می باشند.

آنها باید در مجموعه خود با گروه موسیقی و دی‌جی حرفه‌ای همکاری داشته باشند. همچنین تجهیزات صوتی آنها باید به نحوی باشد که هنگام برگزاری مراسم در باغ تالار، صدا به همه مهمانان برسد.

۷. نورپردازی مراسم عروسی

از آنجایی که بیشتر مراسمات در شب برگزار می‌شود، نورپردازی محوطه و لوکیشن عروسی از اهمیت بسزایی برخوردار است. تیم تشریفات عروسی همیشه باید خود را با بروزترین امکانات دنیا هماهنگ کنند و شبی خارق‌العاده را با نورپردازی حرفه‌ای برای عروس و داماد خلق کنند. البته که باغ تالارها با توجه به فضای بازی که دارند مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای انجام تشریفات عروسی به شمار می روند.

۸. میز و صندلی‌های تالار

مهمانان ساعات زیادی را باید روی میز و صندلی بنشینند. بنابراین جدای از تمیز بودن و مرتبی رومیزی‌ها، مبلمان و صندلی‌ها باید برای نشستن طولانی مدت راحت و استاندارد باشند.

۹. فیلم‌برداری و عکاسی

یکی دیگر از مهمترین نکات برای انتخاب تشریفات عروسی، معرفی آتلیه عروس حرفه‌ای توسط آنهاست. شما برای ثبت لحظات ناب و شیرین زندگی خود به اکیپ عکاس و فیلم‌بردار احتیاج دارید. بنابراین یک مؤسسه خدمات مجالس حرفه‌ای مناسب در مجموعه خود با چنین اکیپی قطعا همکاری خواهد داشت.

۱۰. آرایشگر و میکآپ آرتیست

خدمات مجالس لاکچری کمی هستند که به این گزینه مجهز نباشند. اغلب تشریفات مجالس با آرایشگر و میکآپ آرتیست حرفه‌ای همکاری دارند. پس لازم نیست شما در سطح شهر به دنبال آرایشگر باشید.

۱۱. ماشین عروس

عروس و دامادهای جوان به زیبایی خودرویی که آنها را به باغ عروسی می‌برد، اهمیت زیادی می‌دهند. بیشتر خدمات مجالس مناسب در سطح تهران در فهرست خود چند مدل ماشین و کالسکه را به زوج‌های جوان معرفی خواهند کرد.

۱۲. بررسی ظروف، پذیرایی و شام

پذیرایی از مهمانان همیشه با دردسرهایی همراه است. چراکه ما به سلیقه آنها آشنا نیستیم و نگران هستیم که رضایت آنها را جلب نکرده باشیم. تشریفات مجالس مناسب در منوی پذیرایی خودشان انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را با توجه به فصل برگزاری عروسی در باغ عروسی و تالار را با توجه به بودجه شما معرفی خواهند کرد.

۱۳. تعداد مهمانان

ممکن است شما بخواهید با بودجه کمی که در اختیار دارید، تعداد زیادی مهمان را به جشن خود دعوت کنید. تشریفات مجالس باتجربه با مدیریت بودجه شما می‌توانند مراسم را به شکلی برنامه‌ریزی کنند که کم نیاورید.

۱۴. کارت عروسی

از آنجایی که کارت عروسی نشان از حسن سلیقه عروس و داماد و تمایل آنها برای به هم رسیدن است، به آن دقت زیادی می‌شود. مؤسسات برگزار کننده مجالس عروسی با تجربه‌ای که در اختیار دارند به شما کمک می‌کنند بهترین طرح کارت عروسی را با متن دلخواه شما یا پیشنهادی آنان انتخاب کنید.

۱۵. دیزاین و تزئینات

یکی از زیبایی های باغ تالارها مربوط به تزئینات می‌باشد. تشریفات مجالس کارآزموده با توجه به فعالیت‌های زیادی که در زمینه برگزاری مجالس داشتند بهترین و بروزترین تزئینات لوکیشن عروسی را ارائه می‌دهند.

۱۶. گل آرایی سالن و محوطه

هنگامی که برای تست کردن به تشریفات و خدمات مجالس عروسی مراجعه کردید به گل آرایی آنها دقت کنید که تازه باشند.

۱۷. آتش بازی

آتش بازی در حین ورود عروس و داماد و در بخش‌های دیگر جزوی از مراسم عروسی در باغ تالارها می‌باشد. تیم حرفه‌ای تشریفات باید زمان و مکان آتش بازی را به دقت بررسی کند.

۱۸. سفره عقد و سالن عقد

داشتن چند نوع سفره عقد سنتی و مدرن لوکس با ظروف زیبا و شیک از ویژگی‌های خدمات مجالس مناسب است. همچنین وجود یک سالن عقد فضای باز اختصاصی در صورت نیاز مراسم عقد

۱۹. موقعیت باغ عروسی

نزدیک بود و در مسیر بودن باغ تالاری که به شما معرفی می‌کنند بسیار مهم است.

۲۰. مهماندار و اکیپ باتجربه و خوشرو

برخوردار بودن تشریفات مجالس عروسی مناسب از کادر پذیرایی و مهماندار خانم و آقا امری بدیهی است.

۲۱. مزون لباس عروس

بسیاری از خدمات مجالس عروسی در مجموعه خود از مزون لباس عروس وارداتی و شیک برخوردار هستند.

۲۲. دسته گل عروس

انتخاب دسته گل عروس همیشه با دغدغه همراه است، خدمات مجالس با استفاده از تجربه‌ای که دارند شما را در انتخاب این امر یاری خواهند رساند.

۲۳. ویلای اختصاصی

بعضی از تشریفات مجالس در مجموعه خود ویلای اختصاصی برای استراحت قبل از عروسی خانواده‌های عروس و داماد را در اختیار دارند.

۲۴. سرویس و ظروف ویژه مجالس

استفاده از ظروف و سرویس‌های پذیرایی ویژه مجالس که از بهترین برندها انتخاب شده باشد حس بهتری به مهمانان شما می‌دهد.

۲۵. کیک عروسی

یکی دیگر از مهمترین قسمت‌های عروسی که در تدارک و انتخاب ان باید دقت زیادی به خرج دهید، انتخاب کیک عروسی است. تشریفات مجالس مجرب و حرفه‌ای بهترین کیک‌ها را با بهترین مواد را برای عروسی شما تهیه می‌کنند.

۲۱۲۱

کد خبر 1494035

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تشریفات مجالس برگزاری عروسی تشریفات عروسی مجموعه خود عروس و داماد مجالس مناسب برای انتخاب خدمات مجالس مراسم عروسی مجالس عروسی باغ عروسی باغ تالار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!