Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازارهای آنلاین به حدی فراگیر شده است که هر چیزی را می توان در آن خرید و فروش کرد. فروشگاه اینترنتی: یک ابزار تجارت الکترونیکی است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم و بدون واسطه کالا یا خدمات خود را به راحتی در بهتر وب خریداری کنند.

این امکان در فروشگاه های آنلاین برای کاربران فراهم شده تا به راحتی محصول و خدمات خود را جستجو کنند و سپس آن را مقایسه کنند و همچنین از نظرات سایر خریداران آن محصول آگاهی پیدا کنند و در نهایت اقدام به خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای یک فروشگاه اینترنتی:

 راحتی در خرید قابلیت امکان مقایسه دسترسی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی صرفه جویی در زمان حذف واسطه

معایب یک فروشگاه اینترنتی:

با توجه به مزایای بسیار مناسب فروشگاه اینترنتی اما گاهی اوقات می تواند شامل معایبی نیز باشد، معایبی که بسته به نوع مدیران سایت فروشگاهی امکان حذف آن وجود دارد:

تأخیر در ارسال ملموس نبودن برخی از محصولات  امکان کلاهبرداری اینترنتی  عدم پاسخگویی در زمان مناسب

اما نکته بسیار مهم این است که هر نوع فروشگاه اینترنتی و فیزیکی می تواند شامل مزایا و معایب باشد اما با توجه به فراگیر شدن استفاده فروشگاه ملی اینترنتی افراد و مدیرانی که در این حوزه فعالیت میکنند همواره در تلاشند تا معایب آن را برطرف کنند.

اما معرفی یک فروشگاه اینترنتی مقرون به صرفه...!

جیب کالا، فروشگاه آنلاین با کیفیت و به صرفه

این فروشگاه اینترنتی سایت خود را در زمینه مشتری مداری بر پایه و اساس قیمت رقابتی و کیفیت مطلوب کالاهای خریداری شده و همچنین ارسال محصولات به سریعترین روش ممکن قرار داده است.

اگر به دنبال خریدی مطمئن و اقتصادی هستید و کیفیت محصول در کنار قیمت مناسب برای شما جزء الویت است پیشنهاد ما جیب کالاست.

جیب کالا سیاست های خود را در زمینه مشتری مداری بر پایه و اساس قیمت رقابتی و کیفیت مطلوب کالاهای خریداری شده و همچنین ارسال محصولات به سریعترین روش ممکن را در دستور کار خود قرار داده است همه خریداران به دنبال یک فروشگاه با اجناس با کیفیت و همچنین قیمتی مناسب هستند تا در کنار صرفه جویی بتوانند محصول مورد نیازشان را هم تهیه کنند. سفارش شما در حداقل زمان ممکن با بیشترین مراقبت به دست شما خواهد رسید، سلیقه تان بی همتاست

طبق گفته "برایان تریسی" حتی کوچکترین خریدها هم در ذهن مخاطب یک ترس و ریسک ایجاد می‌کند. تنوع سلایق، در خواست و نیاز مشتریان متفاوت است اینترنت یک فرصت است هم برای مردم ایران و هم برای کسب و کارهای ایرانی. جیب کالا راهی مطمئن و کم هزینه برای ورود کسب و کارها به دنیای اینترنت. شاید برای شما هم جالب باشد درباره انتخاب نام جیب کالا به عنوان لوگو و نشان سایت بدانید جیب کالا از دو کلمه جیب و کالا تشکیل شده بدین معنا که کالا در جیب شما با راحتی درانتخاب کالا، مناسب ترین قیمت، تنوع کالا با همکاری با تولید کنندگان و وارد کننده گان دسته اول و بدون واسطه در زمینه مختلف شامل لوازم آرایش / کیف و کفش/ پوشاک / پوشاک بچه گانه / تزئینات خودرو / لوازم جانبی موبایل / ظروف کاربردی و تزئینی / زیور آلات / عینک  خرسند و شادمانیم که مشتریان دیروز ما، مشتریان وفادار امروز ما هستند به ما اعتماد داشته و از شیوه خدمت رسانی ما رضایتمندی قابل قبولی داشته اند که از این بابت قدردان همراهان همیشگی مشتریان جیب کالا هستیم.

همچنین توانسته سال ۱۳۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سالِ «جهش تولید» نامگذاری شده است را تا به امروز خداوند متعال کمک کرده تا بتوانیم این مجموعه را با برگزاری جلسات متعدد به ۸ قرارداد رسمی با تولید کننده و وارد کننده برسانیم تا بتوانیم حمایت گسترده ای در زمینه فروش محصولات به هموطنان عزیزمان داشته باشیم.

همچنین این مجموعه بدون حق عضویت از تامیین کنندگان تمامی تبلیغات را در فضاهای مجازی به صورت رایگان انجام می دهد تا بتوانیم سهم کوچکی در فرمایشات مقام معظم رهبری را ادا کرده باشیم.

۲۱۲۱

کد خبر 1494038

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه جیب کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟

مسعود رسولی از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از ۲۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران، دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان، چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است، ولی از روز‌های آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه‌ها عرضه شود.

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت