Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش کرده‌ایم نیازهای درمانی ایثارگران را بر اساس تجربه و با همفکری پزشکان کشور با آخرین متدهایی که برای درمان افراد مطرح است برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا عباسپور در سفر خود به استان اصفهان با حضور در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، به بررسی مشکلات حوزه درمان ایثارگران استان اصفهان پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توسط مهندس اوحدی در سال ۱۳۹۹ اعتبارات مناسبی در حوزه درمان ایثارگران جذب شد و امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۰ نیز تداوم داشته باشد تا شاهد مرتفع شدن هر چه بیشتر مشکلات درمانی ایثارگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده‌های مربوط به دریافت حق پرستاری گفت: این پرونده‌ها به ویژه در خصوص والدین معظم شهدا باید سریعاً پیگیری و تعیین تکلیف شوند. استان اصفهان از جمله قوی‌ترین استان‌ها در حوزه‌ درمان تخصصی است و در بحث کمیسیون‌های این استان باید شاهد به صفر رسیدن لیست انتظار حضور در کمیسیون باشیم.

وی با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران با بیمه دی گفت: یکی از حوزه‌هایی که در این قرارداد به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته موضوع سالمندی ایثارگران عزیز است، زیرا در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد این عزیزان در سنین سالمندی قرار دارند و باید به این موضوع به ویژه در بخش پرستاری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم نیازهای درمانی ایثارگران را بر اساس تجربه و با همفکری پزشکان کشور با آخرین متدهایی که برای درمان افراد مطرح است برطرف کنیم. بر همین اساس می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین قراردادهای بیمه‌ای کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شده است.

عباسپور با بیان اینکه یکی دیگر از تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات درمانی به جانبازان بدون توجه به درصد جانبازی آنان بوده است افزود: خوشبختانه در حال حاضر درصد جانبازی در بحث درمان هیچ ارتباطی به ارائه خدمات ندارد و خدمات بر اساس نیاز به جانبازان گرانقدر ارائه می‌شود. طبق توافقات صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جانبازان شیمیایی، جانبازان دو چشم نابینا، قطع چند عضو، قطع نخاع و والدین چند شهید جزو اولویت‌های دریافت واکسن هستند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی بیمه‌ای به ایثارگران استان اصفهان با مسئولان بیمه دی این استان دیدار و به ذکر مواردی در خصوص ارائه بهتر خدمات بیمه‌ای به ایثارگران پرداخت.

عباسپور در این سفر با حضور در کلینیک خصوصی «آبان» با مسئول این کلینیک دیدار کرد و توافقات لازم جهت تمدید قرارداد دوره جدید این کلینیک با بیمه دی انجام شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سفر خود به استان اصفهان با حضور در منازل دو نفر از جانبازان از آنان عیادت به عمل آورد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران درمان خانواده شهدا و جانبازان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه خبرنگار با آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

وی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

شرفخانی گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان بیش از ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی