Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@09:09:51 GMT

فروش اقساطی با چک و سفته در سراسر ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۶۱۴

همانطور که می‌دانید قیمت لوازم خانگی چون تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و دستگاه‌هایی از این نظیر بالا است و امروزه با بالا رفتن قیمت ارز شاهد رشد بالای قیمت این لوازم بوده‌ایم همین موضوع موجب شده است تا افراد همچون گذشته توان مالی کافی برای خرید نقدی این کالاها را نداشته باشند و به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه سل یک فروشگاه اینترنتی با چندین دهه سابقه است که اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی می‌کند تا افراد کم درآمد جامعه یا کسانی که برای جهیزیه به دنبال لوازم خانگی اقساطی هستند نیز بتوانند از این محصولات برخوردار شوند.

فروشگاه اینترنتی سل در راستای مشتری مداری بهترین شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی را برای خریداران خود در نظر گرفته است برای مثال اگر شما ضامن معتبری ندارید نگران نباشید، سل فروش اقساطی بدون ضامن نیز انجام می‌دهد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بهsell.ir  مراجعه کنید.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی سل کاملا اصل هستند و همراه با گارانتی به فروش می‌رسند. از مزایای این فروشگاه علاوه بر فروش اقساطی لوازم خانگی می‌توان به ارسال سریع، تنوع بالای محصولات، بهترین قیمت بازار، نسخه‌ی موبایلی و ... اشاره کرد. در ادامه شما را با برخی از کالاهایی که در سل به صورت قسطی به فروش می‌رسند آشنا می‌کنیم.

خرید اقساطی یخچال و فریزر

 

برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی تمامی خانواده‌ها نیاز به یخچال فریزر دارند همچنین یخچال و فریزر در لیست خرید جهیزیه تازه عروسان قید می‌شود. یخچال فریزرهای امروزی امکانات متنوعی دارند و مواد غذایی را در بهترین شرایط دمایی نسبت به یخچال‌های قدیمی که برفک داشتند نگهداری می‌کنند در نتیجه بسیاری از خانواده‌ها به فکر تعویض یخچال قدیمی خود با یخچال‌های جدید هستند یا مدل قبلی متناسب با فضای خانه‌‌ی جدیدشان نیست و دلایلی دیگر. ولی از آنجا که قیمت یخچال فریزر نسبت به سایر لوازم خانگی بالاتر است به فکر خرید اقساطی یخچال و فریزر هستند. در فروشگاه اینترنتی سل تنوع بالایی از مدل‌های یخچال و فریزر وجود دارد که شما می‌توانید این کالاها را به صورت قسطی انجام دهید. فروش اقساطی یخچال و فریزر در فروشگاه سل شامل مدل‌های متنوعی چون ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین و ... می‌شود که همگی از برندهای معتبر و شناخته شده هستند.

محصولات شستشو و نظافت

 

با پر مشغله شدن زندگی‌های امروزی محصولاتی چون ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی جزو دستگاه‌های پر کاربرد در منازل ایرانی تلقی می‌شوند. برخی از خانواده‌ها نیز پر جمعیت هستند و یا رفت و آمد مهمان در خانه‌شان زیاد است در نتیجه نیازمند خرید ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی هستند.

همانطور که می‌دانید قیمت ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی برای برخی از خانواده‌ها بالا است از این رو سل به فروش اقساطی ماشین لباسشویی و فروش اقساطی ماشین ظرفشویی و سایر لوازم شستشو و نظافتی می‌پردازد. شما می‌توانید خرید اقساطی مدل‌های مختلف این محصولات را که از برندهای مختلفی چون ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، جی پلاس، پاکشوما و ... هستند را از سل انجام دهید.

خرید قسطی محصولات صوتی و تصویری

 

تماشای فیلم و شنیدن موسیقی از دیرباز تا به امروز برای افراد مهیج بوده است. امروزه تلویزیون و دیگر سایر لوازم صوتی و تصویری به لطف فناوری‌های مختلفی از لحاظ امکانات، کیفیت تصویر و طراحی ظاهری رشد زیادی داشته‌اند تا بتوانند نیازهای مختلف و جدید خانواده‌ها را برطرف کنند.

اگر قیمت تلویزیون برایتان بالا است و توان خرید این کالا را به صورت نقد ندارید در بخش کالاهای قسطی فروشگاه سل می‌توانید خرید اقساطی تلویزیون را از برندهای مختلفی چون سام الکترونیک، تی سی ال، اسنوا، ایکس ویژن و ... انجام دهید. تلویزیون‌های موجود در سل که به صورت اقساطی به فروش می‌رسند از لحاظ نوع (معمولی، هوشمند و ...)، سایز صفحه نمایش و مجهز بودن به امکانات مختلف با یکدیگر متفاوت هستند از این رو هر خانواده متناسب با نیاز و متراژ محل زندگی خود می‌تواند محصول ایده‌آل را یافته و خریداری کند.

خرید اقساطی کولر گازی

 

‌از سیستم‌های تهویه مطبوع که امروزه بسیار خریداری می‌شوند می‌توان کولر گازی و تصفیه‌ی هوا را نام برد. خرید کولر گازی در فصل‌های گرم سال بسیار بالا است اگر شما توان مالی کافی برای خرید نقدی این کالا را ندارید می‌توانید خرید اقساطی کولر گازی را از سایت سل انجام دهید. در برخی از شهرها که آلودگی هوا زیاد است و برای سلامتی افراد مخصوصا کسانی که دچار بیماری‌های قلبی و تنفسی هستند، کودکان و سالمندان خطرناک بوده و نیاز به تصفیه هوا دارند. از این رو سایت سل اقدام به فروش اقساطی تصفیه هوا از برندهای مختلف کرده است. علاوه بر محصولات نام برده، سایت معتبر سل فروش اقساطی تصفیه آب و سایر محصولات را نیز انجام می‌دهد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران چک حقوق درآمد موسیقی فروش اقساطی لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال و فریزر خرید اقساطی یخچال فریزر انجام دهید خانواده ها کولر گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد

کیانوش گودرزی با اشاره به وضعیت بازار مسکن و اجاره در سال گذشته، اظهار داشت: بازار اجاره تا سال ۱۴۰۲ با شرایط سختی مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، وی با اشاره به برنامه‌های انقباضی دولت برای کنترل بازار، افزود: با این حال، با توجه به تورم موجود، می‌توان گفت سال ۱۴۰۲ با همه سختی‌هایش تمام شد و مردم ساکن شدند، هر چند که از نظر طبقه ممکن است پایین‌تر آمده باشند یا از نظر کیفیت، مطلوب‌شان را پیدا نکرده باشند، اما با این حال شرایط به این شکل گذشت.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: اما در سال ۱۴۰۳ شرایط به سیاست‌های دولت برمی‌گردد که چه اتفاقاتی رقم می‌خورد که قیمت‌های ثابتی داشته باشیم و بتوانیم آرامشی را در حوزه مسکن مشاهده کنیم؛ از نظر بازارهای موازی مثل طلا و سکه و دلار و مصالح ساختمانی گرفته که ثبات قیمت‌ها باید وجود داشته باشد تا حقوق و دستمزد کارگر.

گودرزی عنوان کرد: همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند و وضعیت قیمت‌ها در سال آینده را رقم می‌زنند. حالا اگر ثبات قیمتی داشته باشیم، می‌توانیم سال ۱۴۰۳ را به شرط آن‌که آمار و اطلاعات‌مان از جامعه و قشر آسیب‌پذیر کافی باشد، پشت سر بگذاریم.

وی درباره قیمت مسکن نیز گفت: در اسفندماه معمولا افزایش قیمت نداشتیم، اما تا چند وقت پیش ما مصاحبه می‌کردیم که فروشنده هست و حتی فروشنده حاضر است با توجه به رکود بازار، قیمت را پایین‌تر از حد عرف منطقه بفروشد، ولی یک‌دفعه دلار وقتی از ۵۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان کشیده شد، همان فروشنده‌ها دست نگه داشتند و دیگر فروشنده نبودند و صبر کردند تا ببینند در سال آینده چه اتفاقی می‌افتد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همه ساله یک تورمی را داریم. حتی اگر دولت بتواند تورم را مهار کند که البته به خیلی مسایل بستگی دارد، کار بزرگی انجام داده است.

گودرزی عنوان کرد: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال آینده با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند. در واقع دولت با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • هم‌اکنون؛ تخلیه مراکز خرید در سراسر مسکو
  • دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در محمودآباد
  • فروش عیدانه ۳ نهال گردو اصلاح شده و زودباره با تناژ بار ۱۲ تن