Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@15:12:07 GMT

جواب فرهاد مجیدی به دعوت برنامه فوتبال برتر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۷۵۶

جواب فرهاد مجیدی به دعوت برنامه فوتبال برتر

سرمربی استقلال ترجیح داد حرفش را در کنفرانس بزند.

فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال توانست در اولین دیدار خود مقابل فولاد پیروز شود.مجیدی بعد از بازی با فولاد با دعوت برنامه فوتبال برتر مواجه شد اما ترجیح داد بعد از حضور در کنفرانس مطبوعاتی و مطرح کردن صحبت‌هایش در مقابل خبرنگاران به این برنامه نرود و سیاست سکوت در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

پاسخ سخنگوی استقلال به ادعای سرمربی پرسپولیس

عبداللهی سرپرست تیم استقلال شد

فرمول باشگاه استقلال برای قرارداد مجیدی فاش شد

افشاگری یک چهره جنجالی درباره پرسپولیسی بودن فراز کمالوند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویسی به فولاد: لبخند و شادی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی همواره نشان داده سرمربی‌ای است که از نظر روحی و روانی پتانسیل ایجاد تغییر در نگرش شاگردان خودرا دارد. ویسی که چند سال قبل در کمال ناباوری تیم جوان و بومی استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کرد، در سال‌های اخیر به عنوان مربی شوک هم فوق‌العاده کار کرده و بقای معجزه‌وار صنعت نفت آبادان در فصل گذشته لیگ برتر گواه خوبی برای این ادعا است.

ویسی حالا چند هفته‌ای است در قامت سرمربی فولاد به لیگ برتر برگشته است؛ مدیران باشگاه فولاد که می‌خواستند هرطور شده از شرایط نامطلوب خود در فصل جاری فاصله بگیرند، دست روی سرمربی‌ای گذاشتند که در گذشته نشان داده می‌تواند در کوتاه مدت تغییرات فنی و روحی زیادی را در تیم‌های خود به وجود بیاورد.

با وجود اینکه زمان زیادی از حضور ویسی در راس کادرفنی فولاد خوزستان نمی‌گذرد، این تغییرات در نگرش بازیکنان مشهود است.

تصاویری که از تمرینات فولاد در تعطیلی لیگ برتر منتشر می‌شود، شادابی بازیکنان را نشان می‌دهد. تیمی که امسال هرگز در شان و اندازه خود ظاهر نشده، حالا با سرمربیگری ویسی از نظر روانی شرایط مطلوبی دارد و از نظر فنی نیز آرام آرام به دیدگاه‌های سرمربی جدید نزدیک می‌شود.

نشانه‌های خوبی که از زمان حضور ویسی در فولاد دیده می‌شود، نوید روزهای بهتری را برای قهرمان سابق لیگ برتر می‌دهد. اینکه فولادی‌ها در 9 هفته پایانی لیگ برتر با عزم و اراده جدی به دنبال تغییر شرایط و رقم زدن نتایج خوب هستند و احتمالا شاهد تیمی متحول شده در سال 1403 خواهیم بود.

فولاد خوزستان عصر فردا(شنبه) در یک بازی تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرند و در اولین بازی رسمی خود روز 19 فروردین ماه میزبان هوادار تهران خواهند بود.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال
  • هدیه ویسی به فولاد: لبخند و شادی! (عکس)
  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی