Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین جاوید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باشت اظهار داشت:آموزش های حفاظت از جنگل ها و مراتع کهگیلویه وبویراحمد در ۲۹ سرفصل و در قالب طرح توانمندسازی و انسجام سازمانی انجام می شود.

وی بیان کرد:آموزش حداقل چهار هزار نفر مجری و بهره بردار از جمله راهبردهای آگاهی بخشی برای حفاظت از عرصه های طبیعی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول آموزش اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:آموزش پیشگیری و اطفای حریق کارکنان منابع طبیعی،جوامع محلی،دهیاران و شوراهای اسلامی از برنامه های پیش بینی شده در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از طبیعت است.

جاوید عنوان کرد: جذب و ساماندهی چهار هزار و ۹۷۱ همیار طبیعت که دیگر برنامه های پیش بینی شده این بخش است که از دوستداران طبیعت در استان دعوت می شود تا برای نام نویسی به سامانه همیار طبیعت مراجعه و در یکی از گروه های دانش آموزش آموزی،مروج و محافظ ثبت کنند.

وی تاکید کرد:طرح جدید همیاران طبیعت برای کمک گرفتن از نیروی مردمی برای حفظ منابع طبیعی اجرا می شود.

جاوید اضافه کرد:جلوگیری از تخریب اراضی ملی و مرتعی، صیانت از منابع خدادادی به همراه حفاظت از جنگل ها و نیز فرهنگ سازی بین مردم برای مشارکت در زمینه حفظ و احیای منابع طبیعی از مهمترین رویکردهای جذب همیار طبیعت است.

مسئول آموزش اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به منظور برپایی کارگاه یک روزه همیاران طبیعت به باشت سفر کرد.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۵۲ هزار هکتار مرتع و۸۸۰ هزار هکتار جنگل است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا باشت منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا باشت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا باشت منابع طبیعی اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه انجمن‌های میراث‌فرهنگی با اعضای شورای شهر و دهیاران افزود:
تعامل بیشتر دهیاران با یگان حفاظت اداره کل و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین افراد بومی در دستور کار است.
این جلسه با حضور بخشدار، جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار شد.
از میان ۹۱۲ اثر ثبت ملی شده استان مرکزی، ۴۵ مورد در شهرستان زرندیه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر