Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ارکان مهم اقتصادی در هر کشوری صنعت فولاد و منابع معدنی آن کشور است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آراد آهن، در کشور ما نیز فولاد در بخش های مختلف _تولیدات صنعتی _ نقش تاثیرگذار و ویژه ای دارد. این مطلب به حدی مهم است که سرانه مصرف آهن آلات کشورها، یکی شاخص های توسعه آن کشور را نشان می دهد.

کشور ما با دارا بودن کارخانجات معتبر و شناخته شده در زمینه تولید مقاطع  فولادی توانسته در بخش های صنعت و تولید در بازار جهانی محصولاتی قابل رقابت ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به جز مراکز صنعتی بزرگ، حدود  ۶۰۰ گروه صنعت پایین دستی از این صنایع بزرگ تغذیه می کند.

کارخانجات بزرگ تولیدی ابتدا سنگ آهن را به شمش و سپس آن را به مقاطع مختلف فولادی مختلف همچون میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، کلاف برای مصارف صنعتی و عمرانی و...... تبدیل می کنند. شرکت های متعددی این تولیدات را برای فروش به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

آراد آهن شرکتی با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش انواع محصولات فولادی مانند انواع ورق فولادی، قوطی و پروفیل، لوله، پروفیل زد، تیرآهن و میلگرد ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و شمش فولادی و لوازم سوله مشغول فعالیت است.

شرکت آراد آهن در یک نگاه

آراد آهن شرکتی در مرکز آهن ایران، شهر اصفهان و با کسب مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تجارت و صنف آهن فروشان و ثبت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران مشغول فعالیت در صنف آهن است.

این شرکت انواع مقاطع فولادی مانند قوطی و پروفیل، ورق فولادی، انواع میلگرد، پروفیل زد، لوله، محصولات مفتولی، ناودانی و نبشی و ... تولیدی کارخانجات معتبر کشور را به تمام نقاط کشور ارسال می کند و توانسته رضایت متقاضیان خرید این محصولات را فراهم آورد.

آراد آهن محصولات فولادی کارخانجات معتبر همچون: ذوب آهن اصفهان، کویر کاشان، ابرکوه یزد، بافق یزد، بردسیر کرمان، صبا فولاد زاگرس، روهینا جنوب، میانه، نیشابور و غیره را با کیفیت های متنوع و مناسب‌ترین قیمت موجود ارائه می‌کند.

شرکت آراد آهن با به کارگیری نخبه ترین افرد در بخش های مدیریت، بازرگانی، مالی، آی تی، سابقه‌ای طولانی تأمین انواع آهن‌آلات برای پروژه‌های صنعتی و عمرانی مورد نیاز سازمانهای دولتی و خصوصی را_در کمترین زمان ممکن_در کارنامه خود دارد.

به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه شرکت آراد آهن با کارخانه‌های فولادی ایران، این شرکت قادر است مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کند. مجموعه آراد آهن تمامی مجوزهای لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد. فعالیت های شرکت زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران است و قادر است فاکتور رسمی برای معاملات خود صادر نماید.

آراد آهن به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه برتر فروش آهن‌آلات در ایران را از آن خود نماید و به سازمان‌های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی ارائه خدمات دهد.

شرکت آراد آهن افتخار همکاری و تعامل با وزارت نفت، دفتر ریاست جمهوری، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، شهرداری و اداره آبفای استان های بزرگ کشور، آموزش و پرورش، سازمان عمران شهرداری، ایستگاههای گازی ایران و عراق و ترکمنستان، خط لوله گازی کشورهای همسایه، پروژه های بزرگ آزاد راه کشور، انبوه سازان، شرکت های سد سازی، مجموعه خاتم الاوصیا و مجموعه خاتم الانبیا، پروژه های عسلویه را دارد همچنین آماده ارائه مشاوره‌های رایگان و صمیمانه توسط کارشناسان فروش با تجربه خود و آماده ی همیاری به شما در زمینه خرید آهن‌آلات مورد نیازِ پروژه‌تان می باشد.

نکات کلیدی قبل از خرید محصولات فولادی

 عدم اطلاع از برخی نکات در خرید و خرید غیر اصولی، خریدار را متضرر نموده و یا هزینه گزافی را به خریداران تحمیل می کند و زمان زیادی نیز در این میان از دست می رود.

به پیشنهاد آراد آهن دریافت یک پیش فاکتور که همه جزئیات محصول شامل نام جنس، نوع و تعداد محصول، قیمت واحد و نهایی محصول، در آن ثبت شده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد و از آنجا که پیش فاکتور به شما قیمت امروز آهن را می‌دهد، قبل از پرداخت، بهتر است تاییدیه آن را _از کارشناسان فروش آراد آهن_دریافت کنید.

سایر هماهنگی‌های لازم نیز مانند هزینه‌های حمل، زمان تحویل، بیمه و غیره نیز باید مشخص باشند.

با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش شرکت آراد آهن با شماره تماس (۳۴۰۵۵-۰۳۱)، می‌توانید با نکات مهم کلیه مراحل خرید آهن‌آلات آشنا شوید. همچنین شما عزیزان می‌توانید صفحه اینستاگرام شرکت آراد آهن به آدرس https://www.instagram.com/aradahan_trading را برای اطلاع از نوسانات بازار آهن دنبال کنید.

فرآیند خرید از شرکت آراد آهن اصفهان

شرکت معتبر آراد آهن، همواره و به صورت لحظه‌ای قیمت کلیه محصولات به ویژه قیمت قوطی و پروفیل، تیرآهن، نبشی و ناودانی و سپری و میلگرد و... را در وبسایت خود منتشر می‌کند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام آراد آهن به آدرس ( http://t.me/aradahan ) از اخبار لحظه ای و تحلیل و پیش بینی بازار آهن ایران مطلع شوید.

اگر به دنبال مرجعی معتبر با تمام مجوزهای لازم برای خرید و فروش مقاطع و محصولات مختلف فولادی در اصفهان و ایران با بهترین قیمت آهن آلات هستید و یا برای پیگیری نوسانات بازار آهن و یا استعلام روزانه قیمت آهن آلات به ویژه ارزانترین قیمت ورق فولادی و قوطی و پروفیل و سایر مقاطع فولادی می باشید، می توانید به سایت آراد آهن اصفهان به آدرس /https://aradahan.com  وارد شوید و قیمت محصول مورد نظر تان که به صورت روزانه بروزرسانی می شود را رصد نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت انواع آهن آلات خرید مقاطع فولادی قوطی و پروفیل آهن اصفهان بازار آهن آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746286

دیگر خبرها

  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟