Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اعتبار این طرح که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز شد ۲۵.۵ میلیارد تومان است و حدود ۹۳ هزار نفر در  قالب ۳۰ هزار خانوار روستایی از این پروژه بهره مند می‌شوند.

در  قالب پروژه فوق ۵۵ لیتر بر ثانیه ظرفیت جدید تامین آب است که ۴۰ لیتر آن از اتصال به شبکه آب شهری و ۱۵ لیتر از شبکه محلی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت مخزن با گنجایش در مجموع یک هزار و ۲۵۰ متر مکعب، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۶ لیتر بر ثانیه، ۱۵۰کیلومتر لوله گذاری شامل اصلاح و توسعه از دیگر بخش‌های این طرح به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تامین آب سالم در مناطق شهری و روستایی بصورت پایدار و دائم از اولویت‌های این شرکت است بویژه امسال به مناطق کمتر توسعه یافته نگاه ویژه‌ای داشتیم.

هاشم امینی با بیان اینکه در هفت سال اخیر سه هزار و ۷۲۴ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در این استان  انجام شده است خاطرنشان کرد: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران سبب افزایش طرح ها شد و مناطق بیشتری را در برگرفت.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک میلیون و ۱۸۰ هزار مشترک را زیر پوشش دارد و بهبود خدمات در قالب طرح‌های مختلف همه ساله افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا،  ۴۰۰ روستا در هفت استان گیلان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان و کرمان با اعتبار ۳۰۱.۹ میلیارد تومان در قالب هفته چهل و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، امروز به شبکه آبرسانی سالم و پایدار متصل شدند.

از ابتدای دولت یازدهم تا پایان بهمن امسال، آبرسانی پایدار به ۱۲ هزار و ۵۰۷ روستا با جمعیت ۸.۳ میلیون نفر محقق شده است.
بر این اساس، در دولت تدبیر و امید به طور متوسط هر سال حدود ۱.۱ میلیون نفر (هر هفته ۳۴ روستا) از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم سال ۱۴۰۰، این رقم به ۹.۳ میلیون نفر برسد؛ بنابراین جمعیت روستایی بهره‌مند از شبکه آب شرب پایدار تا پایان دولت دوازدهم از ۹۰۰ هزار نفر به بیش از ۱۰ میلیون نفر خواهد رسید.
طرح ملی آبرسانی به روستاهای کشور با هدف تامین آب شرب پایدار برای ۲۰ هزار و ۷۷۴ روستا با جمعیت ۱۰.۹ میلیون نفر تعریف شده که اتصال سامانه‌ها به منابع تامین آب پایدار، ارتقای تاب‌آوری تاسیسات موجود از طریق اصلاح و بازسازی سامانه‌های انتقال و توزیع، توجه به کاهش آب بدون درآمد در شبکه‌های روستایی و کنتوردار کردن منابع تولید با هدف مدیریت مصرف از اهم دستاوردهای اجرای این طرح عنوان شده است.

برچسب‌ها توسعه ایران شركت آب و فاضلاب اصفهان اصفهان کارآمدی دولت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران شركت آب و فاضلاب اصفهان اصفهان توسعه ایران شركت آب و فاضلاب اصفهان اصفهان کارآمدی دولت اخبار کنکور آب و فاضلاب میلیون نفر تامین آب بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شده است.   نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

او با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقای میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌ه‌ای واحد ۳ بخار و لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بدون وقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.   نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری