Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:52:31 GMT

هومان اسعدی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۳۹۷۴

هومان اسعدی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد

هومان اسعدی پس از کارنامه‌ی موفقی که طیِ ۹ سال دبیریِ جشنواره موسیقی جوان از خود به جای گذاشته، در دوره پانزدهم این جشنواره هم دبیر باقی ماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری، در حکمی هومان اسعدی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و در نشستی با حضور محمد اله‌یاری‌، مدیرکل دفتر موسیقی، حکم دبیری را به اسعدی اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوازخوانی ابراهیموویچ و میاتوویچ / موتورسواری زلاتان برای رسیدن به جشنواره موسیقی

 

معاون امور هنری در حکم هومان اسعدی نوشته است:‌ نظر به سوابق علمی تجربیات ارزنده مدیریتی و هنری جناب‌عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر موسیقی، به موجب این حکم، به عنوان دبیر پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال،‌ بهره‌گیری ازظرفیت‌‌های استادان ارجمند موسیقی، بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته و پیش‌بینی شرایط جاری کشور به واسطه ویروس کرونا، جشنواره‌ای سلامت و برخوردار از شاخصه‌های هنری مورد قبول، در پیشِ رو داشته باشیم.

سیدمجتبی حسینی،‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره موسیقی جوان و جشنواره تجسمی جوانان که بستر و نظام استعدادیابی هستند در اولویت معاونت امور هنری قرار دارند. جشنواره موسیقی جوان در چند دوره با تثبیت دبیر و مشارکت هنرمندان استمرار یافته‌ است. ثبت و تحلیل جشنواره می‌تواند اهمیت این رویداد را در عرصه فرهنگی و اجتماعی بیشتر بیان کند و تدوین آیین نامه ای با نظر دبیر و دست اندرکاران جشنواره می تواند به انسجام و تقویت جشنواره کمک کند.

حسینی در ادامه گفت: با توجه به اینکه جشنواره موسیقی جوان رویکرد استعدادیابی دارد تعیین دقیق گروههای سنی جشنواره و ساماندهی برگزیدگان و تمهید برای توجه به استعدادها می تواند در تحقق اهداف جشنواره موثر باشد.

هومان اسعدی از هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان تا کنون،‌ دبیری این جشنواره را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره موسیقی جوان موسیقی جشنواره موسیقی جوان موسیقی جشنواره موسیقی جوان هومان اسعدی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل بار دیگر درباره اوضاع وخیم باریکه غزه هشدار داد.

وی در سخنانی گفت: «باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا انسانیت مشترکمان این امکان را داشته باشد تا در غزه و دیگر مناطق جهان حکمفرما شود».

دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد: «نمی‌توانم غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی و سودانی در سفرهایم به مصر و اردن تجربه کردم، از بین ببرم».

پیشتر دفتر سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داده بود که بیش از ۱.۱ میلیون نفر در غزه با سطح شدیدی از ناامنی غذایی مواجه هستند.

دفتر سازمان ملل در امور بشردوستانه اضافه کرد: «همچنان موانع برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه باقی مانده و زمان رو به اتمام است».

در صد و هفتاد و چهارمین روز از جنگ غزه، وزارت بهداشت اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۳۲۵۵۲ تن رسیده و ۷۴۹۸۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ قتل عام علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت ۶۲ تن و زخمی‌شدن ۹۱ فلسطینی دیگر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است