Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:42:44 GMT

دانستنی های جالب از جدیدترین خودرو شورولت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۶۵۷

دانستنی های جالب از جدیدترین خودرو شورولت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکاپ های سنگین برای انجام مشاغلی ساخته شده اند که همتایان نیم تنی آن‌ها قادر به انجام آن نیستند و شورولت سیلورادو ۲۰۲۱  ۲۵۰۰HD و ۳۵۰۰HD از این قاعده مستثنی نیستند. این خودرو برای سال جدید به قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شده که مهمترین مورد را می‌­توان به افزایش ظرفیت یدک‌کشی مربوط دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بزرگترین پیکاپ شورولت همچنین مجموعه‌ای از فناوری کمک تریلر را در اختیار شما قرار می‌دهند و با خودروهای فورد سوپر Duty و رام HD رقابت کنند. با وجود تنظیمات بی شمار سیلورادو HD، از جمله کابین جادار خدمه، حتی گران‌ترین نسخه‌ها نیز نمی‌توانند با مجلل‌ترین فضای داخلی فورد یا رام مطابقت داشته باشند.

بدنه شورولت مطمئناً جسورانه‌ترین نوع کلاس است، البته کلاس بسیار کمتری نسبت به GMC Sierra HD دارد. همراه با انبوهی از فن آوری‌های جدید، سیلورادو HD ۲۰۲۱ اکنون دارای حداکثر امتیاز یدک کشی بالاتر از ۳۶۰۰۰ پوند است. شورولت در سیلورادو ۳۵۰۰HD گفت که با به روزرسانی سخت افزار، سیستم تعلیق و بسته بندی چرخ ها، حداکثر امتیاز سال گذشته را ۵۰۰ پوند افزایش داد.

 آخرین لیست نسخه‌های ویژه سیلورادو HD در رنگ بندی، شامل نسخه مشکی (نیمه شب)، نسخه تک رنگ Z۷۱ Sport، نسخه پر زرق و برق Z۷۱ کروم و نسخه ویژه کارهارت است. دومی دارای نشان‌های کراهت فراوان، رنگ منحصر به فرد Mosaic سیاه با جزئیات نوار چوبی، روکش چرم سیاه و سفید و رنگ قهوه‌ای Carhartt و روکش نرم تونویی است.

ما می‌توانیم ۲۵۰۰HD را با کابین خدمه و تخت استاندارد بار انتخاب کنیم، همچنین می‌خواهیم چهار چرخ متحرک و پیشرانه دیزل تصفیه شده Duramax را به سطح LT اضافه کنیم. می‌خواهیم بسته Z۷۱ آفرود (چرخ‌های ۱۸ اینچی، لاستیک‌های تمام زمین، سیستم تعلیق ارتقا یافته، محافظت از زیر بدنه) را برای استایل بهتر و قابلیت‌های بهتر توصیه کنیم.

در بسته راحتی موارد مطلوبی ارائه شده است که شامل صندلی راننده برقی ۱۰ طرفه، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، صندلی‌های گرم شونده جلو، روشنایی تخت خواب باری LED، فرمان گرم شونده، استارت از راه دور و ... است. سیلورادو ۲۵۰۰HD و ۳۵۰۰HD دارای استاندارد ۶.۶ لیتری V-۸ مجهز به گاز است که ۴۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۶۴ پوند فوت گشتاور ایجاد می‌کند و با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک سازگار است.

دیزل ۶.۶ لیتری V-۸ Duramax به صورت اختیاری از نسل قبلی برخوردار است. همچنان به تولید ۴۴۵ اسب بخار قدرت و ۹۱۰ پوند فوت ادامه می‌دهد، اما اکنون به یک اتوماتیک ۱۰ سرعته آلیسون رسیده است. این موتور‌ها با پیشرانه عقب یا چهار چرخ متحرک می‌شوند و هر کدام با محور تک چرخ یا دو چرخ عقب سازگار هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

دیگر خبرها

  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • جدیدترین نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی به یکدیگر با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید