Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان‌های استان تهران گفت:تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌های جوان را در امور فرهنگی مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت و مردم باشند.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در همایش تجلیل از ائمه جماعات با اشاره به نقش نماز در سلامت جامعه، بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ انسان‌ساز نماز تأکید کرد و گفت:شما با اخلاق نیکو، محبت و رفتار شایسته و همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سبب خیرات و برکات بزرگی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های همراهی جامعه با شما عزیزان، پیروی از راهی است که امام خمینی(ره) رفتند، ایشان جامعه دینی و امتی واحد را تشکیل دادند که در طول تاریخ نمونه و الگو بود و به همین خاطر  مردم و طلاب تا پای جان در پی منویات و آرمان امام(ره) حرکت کردند.

وی عنوان کرد: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌های جوان را در امور فرهنگی مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت و مردم باشند.

مرتضوی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا ادامه داد: شما در ترویج فریضه نماز فعال و هم در راستای رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کنید و این خدمت نزد خداوند متعال محفوظ  و دارای اجر و پاداش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاهد و ایثارگر ائمه جمعه نماز بنیاد شهید و امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد