Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:36:24 GMT

تغییرات «کودک شو» و «هوش برتر» برای آنتن نوروزی نسیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۵۳۷۶

تغییرات «کودک شو» و «هوش برتر» برای آنتن نوروزی نسیم

 آریا طاهری، مجری جدید برنامه هوش برتر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: تفاوت فصل جدید برنامه با قبلی این است که تحرک شرکت‌کنندگان بیشتر شده است. همیشه این انتقاد به شرکت‌کنندگان باهوش می‌شد که چرا تحرکی ندارند. این بار آنها باید بر اساس آگاهی و سرعت عمل به سوالات جواب بدهند.

وی به سه مرحله مسابقه یعنی ماز (مارپیچ)، زمین و دیوار مرگ اشاره کرد و اظهار داشت: همه این مراحل با سطح بینایی و سرعت عمل سر کار دارد و بین چشم و پا و مغز شرکت کننده باید هماهنگی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری که اجرای برنامه نسیم دانش را هم بر عهده داشته افزود: در سری قبلی از اواسط بازی مشخص بود چه کسی برنده می‌شود. چون شرکت‌کنندگان رفته رفته امتیازشان بیشتر می‌شد. ولی در این سری چون قلب‎‎‌های کسب‌شده را می‌گیریم و به جایش زمان می‌دهیم شاید یک نفر که بیننده فکرش را نمی‌کند در مرحله سوم برنده شود.

حدود ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند

وی در پاسخ به این سوال که داوطلبان چگونه می‌توانند در مسابقه هوش برتر شرکت کنند گفت: این افراد باید به تارنمای مسابقه بروند و ثبت نام کنند. در سری جدید حدود ۱۳ هزار نفر ثبت نام کردند که  ۴۰۰ نفرشان برگزیده شدند. این ۴۰۰ نفر در اتاق تمرین عملی شرکت کردند و در نهایت ۶۴ نفر موفق به راهیابی به مسابقه شدند.

طاهری افزود: خودم یک ماه در اتاق تمرین بودم و پا به پای شرکت‌کنندگان تمرین و بازی می کردم تا دانشم را نسبت به بازی‌ها افزایش دهم. این برنامه مجری محور نیست و در آن شرکت‌کننده‌ها مهم هستند.

دکور کاملا تغییر کرده است

پیمان پورمقیمی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی نیز گفت: در این سری به سمت بازی‌های امروزی رفته‌ایم که جوان‌ها درگیرش هستند. دکور برنامه به شکل بازی‌های دیجیتال درآمده و هیچ المانی از فصل‌های قبل در دکور دیده نمی‌شود.

وی افزود: در این سری هم ۸۵ نوع بازی داریم که هر بازی چالش خودش را دارد. تعدادی برنامه‌نویس از سراسر کشور نرم افزارهایی را برای ما طراحی کرده‌اند. تمام مسابقات در قالب هوش‌های چندگانه از جمله هوش فضایی، هوش ریاضی و هوش کلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا اجرای سری پیش این برنامه را افشین زی نوری به عهده داشت.

چهارشب کودک شو

رضا نصیری کارگردان برنامه کودک شو از برگزاری مرحله فینال در ایام عید خبر داد و گفت: شروع مسابقه با فینال است که از روز ۲۹ اسفند با شرکت ۳۷ فینالیست روی آنتن می‌رود.

این برنامه ساز افزود: ما در نوروز مهمان هنرمند نیاورده‌ایم و خود مردم مهمان برنامه هستند که به فینال رسیده‌اند. با این حال آیتم‌هایی با نام خاطره بازی داریم. چون حدود ۲۷۰ هنرمند پیش از این به کودک شو آمده‌اند و بخش‌هایی از این برنامه‌ها را هم نمایش می‌دهیم.

به گفته وی تصمیم تیم برنامه ساز و شبکه بر این بوده که چون در ایام نوروز چهره‌ها در همه برنامه حضور پیدا می‌کنند، آنها به کودک شو نیایند برنامه کمی مردمی‌تر باشد.

نصیری درباره زمان پخش کودک شو توضیح داد: چهار شب اول هفته یعنی شنبه تا سه‌شنبه کودک شو و از چهارشنبه تا جمعه برنامه خندوانه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گفته وی پخش کودک‌شو تا اخر ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند و در روز عید فطر برنده نهایی مشخص می‌شود.

به گزارش ایرنا شبکهٔ نسیم سیما در روز ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در تهران و از ۱۵ مهرماه همان سال در سراسر ایران آغاز به کار کرد. واژهٔ نسیم کوته‌نوشت چهار واژه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است.

برچسب‌ها شبکه نسیم کودک شو نوروز تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نسیم کودک شو نوروز شبکه نسیم کودک شو نوروز تلویزیون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • شوخی گلزار با مردم
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟