Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از پرداخت مبلغ ۱۹۲ میلیارد و ۷۹۶ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

علی آشتاب در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان با اشاره به حوزه فعالیت و خدمت رسانی گسترده دستگاه های اجرایی عضو اظهار کرد:با توجه به پایان سال مدیران خدمات بزرگی که در استان انجام شده را اطلاع رسانی کنند تا مردم از فعالیت ها و خدماتی که این دستگاهها در سطح استان به آنها می شود اطلاع کافی داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به حمایتهای دستگاههای اجرایی شورای هماهنگی از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در طی سال جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون مبلغ 192 میلیارد و 796 میلیون تومان تسهیلات کرونا به تعداد 20 هزار و 897 پرونده با اشتغال 24 هزار و 514 نفر در استان پرداخت شده است . آشتاب در ادامه به خدمات بهزیستی استان اشاره کرد و افزود : روز گذشته با تلاشها و زحمات همکاران سازمان بهزیستی همزمان با سراسر کشور تعداد 104 مرکز مثبت زندگی با هدف به حداقل رساندن تردد و رفت و آمدهای غیرضروری مددجویان ، ارائه خدمات توانبخشی و اجتماعی ، ارتقای سلامت اجتماعی و اجرای طرح‌های غربالگری و مشاوره ژنتیک افتتاح شد که جای تقدیر دارد . وی با اشاره به تاکیدات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم شفافیت همه خدمات ارائه شده به مردم تصریح کرد :در زمینه تسهیلات ارزان قیمت به طرحهای اقتصادی استان تمام آمار و اطلاعات افراد بهره مند شده از این تسهیلات در سامانه اطلاع رسانی این اداره کل بارگذاری شده و در معرض دید مردم قرار گرفته که دیگر دستگاههای مجموعه وزاتخانه متبوع نیز خدمات خود را در شبکه اجتماعی و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند .

خبرگزاری آریا/

برچسب ها: لرستان ، اصناف ، وام کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NOu

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لرستان اصناف وام کرونا کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

امتداد - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ – در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.
دکتر اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ  ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال